وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

آلونسو: دروازه بانی در سطح نویر ندیده ام

 

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، عملکرد مانوئل در دوران حضور 3 ماهه ژابی آلونسو در بایرن مونیخ، باعث تعجب این هافبک اسپانیایی شده است.

به نقل از اشپورت آینس، آلونسو در مصاحبه با اشپورت بیلد به تمجدید از مانوئل نویر پرداخت و معتقد است با حضور او بایرن 1 بازیکن بیشتر در زمین دارد.

"او نه تنها بهترین دورازه بان جهان، بلکه بهترین دروازه بانی است که من تاکنون با او بازی کرده ام. با حضور او ما 11 بازیکن در جریان بازی داریم. قطعا من قبلا می دانستم که او دروازه بانی سطح بالا است، اما دیدن عمکلرد او و داوید آلابا از نزدیک من را بیش از همه شگفت زده کرده است. "

آلونسو همچنین درباره احتمال انتخاب نویر به عنوان بهترین بازیکن سال جهان گفت: "قطعا می تواند گزینه مناسبی برای دریافت توپ طلا باشد.

" ملاک انتخاب بازیکن سال جهان بسیار مهم است. اگر ملاک توانایی های فردی باشد مسی و رونالدو شانس بیشتری دارند ولی اگر ملاک دستاوردهای تیمی باشد، هم تیمی های من در بایرن مونیخ (گوتزه، مولر، لام، شواین اشتایگر) و تونی کروس شانس بالاتری خواهند داشت."

آلونسو در توصیف کروس گفت: "تونی جوانی حرفه ای است و در دو سه سال اخیر در سطح بسیار بالایی بازی کرده است و از دید من جز 5 هافبک برتر کنونی جهان است."
 

منبع

نظرات 12 + ارسال نظر
آیدا چهارشنبه 28 آبان 1393 ساعت 14:47

اصلا مثل نویر نمی تونی پیدا کنیییییییییی
نویر یه دونست اونم واسه نمونست آلونسو جان

بالاک چهارشنبه 28 آبان 1393 ساعت 14:58

سلام ایدا
چقد قشنگ گفتی
نویر یه دونست اونم واسه نمونست

germany چهارشنبه 28 آبان 1393 ساعت 15:42

نویرتکه اینو کل جهان میدونن

googooli چهارشنبه 28 آبان 1393 ساعت 15:56

کلی حال کردم با حرفاش. زیبایی حرفاش زمانی بیشتر مشخص میشه که یه سری به سایت رئالیا بزنید

هیملر چهارشنبه 28 آبان 1393 ساعت 18:21

هوگوباس طراح یونیفورم های اس اس و سربازان ورماخت و همچنان طراح کت و شلوار های شیک آدولف هیتلر و سایر سران حزب نازی بود. وی به عنوان یکی از مبتکران و ترویج دهندگان مد و فشن در جهان شناخته میشود که هم اکنون نیز مارک hugo boss یکی از برند های اعلا و شناخته شده در جهان است و امروزه این شرکت آلمانی دارای 6102 نمایندگی مجاز فروش در 110 کشور جهان از جمله ایران هست.تهران،مشهد و کیش از شهرهایی هستند که نمایندگی های هوگو باس در آنها وجود دارد.سبک لباس پوشیدن نظامیان آلمانی بسیار خاص و در کل تاریخ بی سابقه بود. در تولید این لباسها از چرم اصل و پوست گاو استفاده میشد. مدل و رنگ بندی لباسها بسیار زیبا و خلاقانه بود. چکمه های نظامی چرمی ساق بلند با لباس های سیاه و اندامی کلاه دولا دولا ی لبه دار با آرم ها و علائم زیبا و براق باعث میشد سرباز اس اس به شمایل یک فرد فرا زمینی در آید.(می دونم این مطلب ربطی به این جا نداشت فقط خواستم بگم پرچم بالاست.ژرمن ها نه تنها در فوتبال حرفه ای بلکه در همه ی زمینه ها پیشرفتن.درود بر طرفدارای واقعی المان.

علیرصا حیدریان چهارشنبه 28 آبان 1393 ساعت 18:43

نویر شاه ماهی فوتبال آلمان

جواد.رشت.دنیای کودک چهارشنبه 28 آبان 1393 ساعت 20:34

نویر الماس فوتبال المان

علی بایرنی چهارشنبه 28 آبان 1393 ساعت 20:56

من به جرات میگم تا حالا دربازبانی مثل نویر ندیدم خیلی بازیها رو دیدم خیلی دربازبانهارو دیدم از سال نود تا حالا دارم فوتبال دنبال میکنم مثل نویر ندیدم محشره بخدا

Arsalan چهارشنبه 28 آبان 1393 ساعت 23:22

اون سه نفری که دیسلایک دادن یعنی چه نظری دارن؟

Bayern چهارشنبه 28 آبان 1393 ساعت 23:56

الیور کان هم خیلی خوب بود
بی انصاف نکنیم
نویر هم عالیه

ببر پنج‌شنبه 29 آبان 1393 ساعت 01:16

نویر شاه مار ماهی فوتبال جهان

sirsir پنج‌شنبه 29 آبان 1393 ساعت 10:38

واژه دروازبانی دیگه در حد نویر نیست.نویر فراتر از دروازبان هتش.واسه نویر یه کلمه دیگه باید پیدا کرد.دروازبان گلهرهای دیگه هستن و بودن و خواهند بود.نویر فرا زمینی که هیچی فرا منظومه شمسی هستش

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد