وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

نظر ژرمنها پس از پیروزی برابر اسپانیا

 

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، شب گذشته در دیداری دوستانه تیم ملی فوتبال آلمان با نتیجه 1 بر 0 تیم ملی فوتبال اسپانیا را شکست داد. در ادامه نظر ژرمنها را راجع به این دیدار می خوانید. 

یواخیم لو : 

آرزویی جز این برای آخرین بازی‌مان در سال 2014 نداشتم. زمین چمن این مسابقه و بارش باران شرایط را برای ما بسیار سخت کرده بود. نیمه دوم خیلی خوب کار کردیم. از بازی‌سازی و کار تاکتیکی شاگردانم راضی بودم، بویژه آنکه این اولین بار بود با این سیستم بازی می‌کردیم. این یک بازی آزمایشی بود. البته مسلما این سیستم به نوع بازی اسپانیا هم بستگی داشت، چون که ما میدانیم که آنها میانه میدان را به خوبی در دست می‌گیرند. ما باید پیشرفت کنیم و در یک نقطه راکد نمانیم. برای این هدف، امروز شروع خوبی بود.  

 

توماس مولر : 

فکر کنم نتیجه ای خوب کسب شد. تیم واقعا شایستگی کسب برد را داشت. در این بازی نشان دادیم حتی وقتی با نفرات تازه‌وارد‌مان هستیم، حریف باید از ما دلهره داشته باشد و بترسد. بازیکنان جوان و تازه‌وارد تیم ملی آلمان مقابل اسپانیا فوق‌العاده خوب کار کردند. لازم است که آنها را مورد تشویق و تمجید قرار داد.
 

تونی کروس : 

وقتی شوت می‌زنی، مسلما انتظار داری که برود داخل دروازه. روی این زمین کار برای دروازه‌بان خیلی سخت بود. ما دوست داشتیم به عنوان حسن ختام امسال بازی خوبی ارائه دهیم و به این هدف خود هم رسیدیم. از انضباط بالایی برخوردار بودیم و اجازه ندادیم حریف صاحب موقعیت شود. ولی انکار هم نمی‌شود کرد که اسپانیا بیشتر صاحب توپ و میدان بود. در مجموع سال خیلی خوبی را پشت سر گذاشتیم و پایان خوشی هم داشت. 

 

سامی خدیرا : 

تیمی که به میدان رفت و این نتیجه را گرفت،‌ فوق‌العاده خوب کار کرد. می‌توان گفت نیمه نخست تیم ملی محکم و با ثبات ایستادگی کرد. در 45 دقیقه دوم نیز بازی رو به جلویی کرد که برد بی‌دلیل و بدون شایستگی کسب نشد.
 

شکودران موستافی : 

به کل تیم بابت این نتیجه خیلی تبریک می‌گویم. تیمی که اعضایش سابقه بازی کنار یکدیگر را نداشتند اما این نتیجه خوب را گرفت. از این جهت بسیار مایه خوشحالی است. امشب در رویارویی با اسپانیایی‌ها به خوبی ثابت کردیم آلمان حتی در روش و تاکتیکی دیگر نیز می‌تواند با قابلیت بالا بازی کرده و نتیجه بگیرد.
 

وولفگانگ نیرسباخ (رئیس فدراسیون فوتبال آلمان) : 

نتیجه خوبی کسب کردیم. با توجه به این که تیم ملی از نظر بازیکن بسیار با محدودیت مواجه بود، زیاد روی برد حساب نمی‌کردیم. ما به عنوان قهرمان جهان مقابل فاتح یورو 2012 برنده شدیم که موضوعی خوشحال‌کننده است.
 

ویسنته دل بوسکه (سرمربی تیم ملی اسپانیا) : 

در مرحله گذر قرار داریم و می‌خواهیم با خوش‌بینی به آینده نگاه کنیم اما از این نتیجه خیلی راضی نیستیم. موافقم که دو تیم بازی پایاپایی را ارائه دادند. نشان دادیم که می‌توانیم آلمان را مهار کنیم اما باید به تمجید از گل کروس بپردازیم.

نظرات 3 + ارسال نظر
18 چهارشنبه 28 آبان 1393 ساعت 14:37

آفرین‌کروس داره نشون می ده بهتر از این هم می تونه باشه
تبریک‌می گم برایبرد در آخرین بازی 2014ایشالا که سال جدید رو با موفقیت شروع کنیم
امسال واقعا سال به یاد ماندنی برای تاریخ فوتبال آلمان بود

هیملر(اریایی) چهارشنبه 28 آبان 1393 ساعت 18:52

آدلف ادی داسلر متولد3 نوامبر 1900 و متوفا 6 سپتامبر 1978 بنیانگذار شرکت تولیدات ورزشی Adidas بود. داسلر ابتدا با دست و پینه دوزی کفش میساخت بعدها در سال1924 به همراه برادرش رودلف یک کارخانه ی کفش سازی کوچک به نام برادران داسلر تاسیس کرد و در آن به طراحی و تولید انواع کفش پرداخت. بعدها این کارخانه به شرکت آدیداس تغییر نام داد. سال 1930 بود که هر دو برادر به حزب نازی ملحق شدند.. در سال 1948 با بروز اختلافات بین دو برادر, شراکت بینشان به هم خورد و رودلف داسلر شرکت مجزایی به نام Puma تاسیس کرد. هر دو شرکت امروزه از برترین طراحان و تولید کنندگان لباس و کفش های ورزشی به شمار می آیند.در المپیک 1936 برلین برادران داسلر با تولید بهترین لباس های ورزشی مخصوصا کفش های ورزشی شیک و راحت برای ورزشکاران آلمانی به شهرت جهانی رسیدند. نبوغ این دو برادر در طراحی کفش های ورزشی استاندارد با مدل های جدید و خاص تا آن زمان بی نظیر بود.

مهرسا پنج‌شنبه 29 آبان 1393 ساعت 11:53

به همتون افتخار میکنم. عزیزان منید شماها. بی نظیرید.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد