وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

یواخیم لوو: اگر مقابل اسپانیا شکست بخوریم فاجعه بار نخواهد بود

 

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، یواخیم لوو، سرمربی تیم ملی آلمان در آستانه دیدار فردا شب تیمش مقابل اسپانیا در ویگو به کنفرانس مطبوعاتی رفت و به گفتگو با خبرنگاران پرداخت.

اسپانیا و سبکش: "از سال 2008، اسپانیا به خاطر روش بازی خود، نقطه مرجع اصلی در دنیای فوتبال بوده است. من از سال 2004 فوتبال اسپانیا را خیلی دنبال کرده ام و چند ماهی را در برخی از باشگاه های آنها سپری کرده ام. آنچه که بیش از همه تحسینش می کنم، روش بازسازی آنها در سطح باشگاهی است و اینکه چگونه مراقب بازیکنان جوانشان هستند."

هوادار: "من همیشه نحوه درک فوتبال در اسپانیا را دوست داشتم، اما ما سعی نکرده ایم که از آنها کپی کنیم، بلکه به منظور پیشرفت، یادگیری کرده ایم."

غایبان آلمان: "لیست مصدومان یک مانع است چرا که بازیکنان زیادی را در اختیار نداریم. ما با این مشکل دست و پنجه نرم می کنیم. وضعیت خدیرا و موستافی در هاله ای از ابهام قرار دارد چرا که مصدومیتی جزئی دارند. اگر در نهایت خدیرا بازی را آغاز کند، کاپیتان تیم خواهد بود."

بازنشتگی ها: "با جدایی لام و کلوزه از تیم ملی حفره بزرگی ایجاد شده است و وظیفه من به عنوان مربی این است که برای این مشکل راه حلی پیدا کنم."

خستگی: "من به عنوان یک بهانه این را نمی گویم، اما من متوجه سطح بالایی از خستگی شده ام. اگر فردا مقابل اسپانیا شکست بخوریم فاجعه بار نخواهد بود؛ مهمترین مسئله این است که بازیکنان با ذهنیت پیروزی بازی کنند و اینکه ما برای پیروزی بجنگیم."

اثر باقی مانده از جام جهانی: "تیم هایی که به مراحل بالاتری از جام جهانی صعود کرده بودند در این مقطع از مرحله مقدماتی یورو 2016 با سختی هایی مواجه شده اند؛ این فقط مختص به ما نیست. ما باید باتری های خود را مجدداً شارژ کنیم تا در سال 2015 با قدرت بازگردیم چرا که هدف اصلی ما قهرمانی در جام ملت های اروپای بعدی است." 

 

منبع

نظرات 6 + ارسال نظر
امیر مونیخی سه‌شنبه 27 آبان 1393 ساعت 12:34

اگه تحقیر شدن ب بازی های دوستانه باشه ، وای ب حال
زمانی ک تو یکی از بازی های مهم تیم ببازه .
تازه بازی های دوستانه فرصتی برای بازیکن های دیگه هس تا
خودشون رو نشون بدن.

mojtaba سه‌شنبه 27 آبان 1393 ساعت 13:37

همین سه چهار ماه نمیشه ۷تا به برزیل زدیم.۴تا به پرتغال.فرانسه رو هم حذف کردیم تو فینالم ارژانتینو زدیم و با اقتدار قهرمان جهان شدیم...اقای اکبر به اصطلاح المانی که میدونم المانی نیستی و طرفدار گواردیولا و اسپانیایی محض اطلاع شما بگم همون تیم اسپانیای شما تو ۲۰۱۰ فقط با ۷ تا گل قهرمان جهان شد در صورتیکه المان تو ۲۰۱۴ فقط ۷ تا گل تو یه بازی به برزیل زد...اختلاف سطح المان و اسپانیا تو همین جاهاست...تو و امثال تو تو این سایت زیاد شدن تو این یک سال اخیر...امیدوارم بزودی از شرتون خلاص شیم...درود بر المان و لعنت به هر چی اسپانیایی کثیفه.

سعید سه‌شنبه 27 آبان 1393 ساعت 15:54

هدف یواخیم لو نگاه به آینده فوتبال آلمان است برنامه ما تاسال 2024 هست که میزبان یورو 2024 هستیم درود بر یواخیم لو که تاریخ فوتبال اورا ستایش خواهد کرد قهرمان یورو 2016 بدون شک آلمان خواهد بود با میانگین سنی 23

اکبرماتئوس سه‌شنبه 27 آبان 1393 ساعت 19:05 http://ABUALISINA

سلام
بابا گلی به جمالتون!
یه اظهار نظر و این همه ابراز محبت؟
مگه این وبلاگ برای تبادل نظر نیست؟
ما اومدیم تا آزادانه نظر شخصی خودمون رو بگیم یا توهین و ناسزا نثار هم بکنیم؟
قرار هم نیست که دایم به به و چه چه بکنیم. انتقاد هم لازمه.
از آقا سعید به خاطر اظهار نظر مودبانه اش تشکر می کنم.
ضمناً حضراتی که منو طرفدار آلمان نمی دونند.
اسم کاربری بنده؛ نشانگر سابقه ی طرفداری من است.

Thomas Muller سه‌شنبه 27 آبان 1393 ساعت 19:33

اینا عادتشونه توهین کنن و بگن طرفدار پپ و ... ازین اراجیف. منم یه جا گفتم لوا از مانژو بهتره همین حرفارو شنیدم.
ما قهرمان جهانیم داغونتر از اسپانیا هم الان تیمی نیست.اسپانیاهم خیلیارو نداره. مخصوصا بعد تیکه نویر و جواب مارکا خیلی دوست دارم ببریمشون

رضوانه سه‌شنبه 27 آبان 1393 ساعت 20:07

حالا خوبه یوگی جونم خودشو توی جام جهانی به اندازه ی کافی نشون داد اولین تیمی که توی آمریکای جنوبی قهرمان شد آلمان بود مهد فوتبال ، برزیلو میزبان بازی ها رو همین یوگی با هفت تا گل حذف کرد من نمیدونم چرا بعضیا فقط میخوان حرف الکی بزنن ناراحتی روانی دارن ظاهرا"
به امید پیروزی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد