وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

کاسیاس: توماس مولر را دوست دارم چون مرا یاد رائول می اندازد

 

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، ایکر کاسیاس، دروازه بان تیم ملی اسپانیا پیش از دیدار فردا شب تیمش مقابل آلمان، در کنفرانس مطبوعاتی شرکت کرد.

آلــمان: "بازی کردن در مقابل آلمان زیبا خواهد بود. ما همیشه به خوبی از سوی هواداران حمایت شده ایم و مطمئنم که اینجا هم همینطور خواهد بود. فردا دو قهرمان اخیر جهان در مقابل هم صف آرایی خواهند کرد. بازی بهتر از این نمی تواند باشد."

بازیکنان آلـمان: "من توماس مولر را خیلی دوست دارم. او مرا یاد رائول می اندازد. او بازیکنی است که چیزی متفاوت دارد."

بالایـدوس: "اینجا شگفت انگیز خواهد بود. هواداران اینجا خیلی برای سلتا سر و صدا می کنند و همین کار را برای اسپانیا هم خواهند کرد."

تعهـد: "تعهد بازیکنان تیم ملی کامل است. مطمئنم بازیکنانی که نتوانستند به اردوی تیم ملحق شوند نیز کامل است."

ایسـکو: "او یک بازیکن شور انگیز است، او سرش به کار خودش است و این همه تمجید و ستایش روی او تأثیر نخواهد گذاشت."

عناوین: "آن زمان ها بار دیگر بازخواهند گشت. هیچکس بیشتر از ما خواهان پیروزی نیست."

بازنشستگی: "من تا هر زمان که مربی بخواهد و تا زمانی که خودم بتوانم در اینجا بازی خواهم کرد و ادامه می دهم." 

 

منبع

نظرات 2 + ارسال نظر
mohammad دوشنبه 26 آبان 1393 ساعت 17:28 http://bayern.blogsky.com

مولر سرورتونه

ARAA سه‌شنبه 27 آبان 1393 ساعت 02:06

من خیلی رائول رو دوست دارم
و خیلی خیلی هم توماس مولر رو دوست دارم
به نظرم از این به بعد کاسیاس رو هم دوست داشته باشم
نظرش برام جالب شد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد