وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

لو: می خواهیم اسپانیا را شکست بدهیم

http://sahebnews.ir/files/uploads/2014/06/2-1-20145816837.jpg

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران،یوآخیم لو بار دیگر از نمایش ضعیف بازیکنانش در دیدار برابر جبل‌الطارق انتقاد کرد.  

 سرمربی تیم ملی فوتبال آلمان گفت: "چهار گل خیلی کم است. من انتظار بیشتری داشتم، مخصوصا در نیمه دوم. نیمه اول حداقل سه تا از موقعیت‌ها را به گل تبدیل کردیم ولی نیمه دوم توفیقی نداشتیم. در این بازی از آن سرعت و دوندگی همیشگی که باید می‌داشتیم خبری نبود. حداقل از یکی دو نفر که دوباره فرصت بازی به آنها دادم، توقع داشتم انتظاراتم را برآورده کنند و جنگنده و خطرناک ظاهر شوند. می‌دانم در حال حاضر برای لوکاس پودولسکی سخت است 90 دقیقه بدود.
او احتیاج دارد بیشتر بازی کند تا به اوج آمادگی برسد ولی از شش ماه پیش این فرصت به او داده نمی‌شود. برای همین تحلیل رفتنش را می‌توان حس کرد.شاید بعضی از بازیکنان ما خوشحالند که امسال را با کسب عنوان قهرمانی جام جهانی به پایان می‌برند. دور از انتظار نبود که بعد از این موفقیت بزرگ، از هیجان بچه‌ها کاسته شود و انگیزه‌شان هم ضعیف شود. می‌دانستم این وضعیت پیش می‌آید. ولی باید از دوباره آغاز کنیم. امیدوارم سال آینده بازیکنانم از لحاظ جسمی و روحی طراوت بیشتری داشته باشند. می‌خواهیم در پایان سال جاری و آخرین دیدارمان که برابر اسپانیاست دوباره خودی نشان دهیم و حتی‌الامکان بازی را با پیروزی به پایان ببریم."

منبع

نظرات 3 + ارسال نظر
Fereshteh یکشنبه 25 آبان 1393 ساعت 17:15

ایشا الله

gavad rashty یکشنبه 25 آبان 1393 ساعت 18:03

امیدوارم ببریم .

هیملر یکشنبه 25 آبان 1393 ساعت 21:27

میبریم باید قدرتمون رو به اون احمقا نشون بدیم.هر کی دوست داره المان ببره لایک بزنه.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد