وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

ویلی سانیول: آرزویم سرمربیگری در بایرن است

 

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، ویلی سانیول مدافع راست پیشین تیم فوتبال بایرن مونیخ از علاقه خود برای حضور روی نیمکت آلیانس آرنا خبر داد.

سانیول 37 ساله که از سال 2000 تا 2009 با پیراهن بایرن مونیخ به میدان رفته است، در حال حاضر هدایت تیم بوردو فرانسه را بر عهده دارد.

سانیول که پیش از این سرمربی تیم ملی جوانان فرانسه بود از ابتدای فصل جدید هدایت تیم بردو را بر عهده گرفته است و توانسته نتایج قابل قبولی را با این تیم کسب کند.

سانیول در گفت و گو با شبکه france tv sport از علاقه خود به بازگشت به مونیخ خبر داد و گفت:" مربیگری در بوردو را دوست دارم اما می خواهم به سرعت پیشرفت کنم، سالها در بایرن مونیخ بوده ام و خاطرات بسیار خوبی از این تیم دارم و فکر نمی کنم برای من موفقیتی بیشتر از سرمربی گری در این تیم وجود داشته باشد، کسی از آینده خبر ندارد شاید روزی دوباره به مونیخ بازگشتم."

بوردو در حال حاضر با هدایت ویلی سانیول در رده چهارم لیگ فرنسه قرار دارد.  

 

منبع

نظرات 4 + ارسال نظر
آیدا شنبه 24 آبان 1393 ساعت 14:58

مگه کسی هم هست که دوس نداشته باشه سرمربی بایرن باشه

MERSAD33 شنبه 24 آبان 1393 ساعت 15:30

علی بایرنی شنبه 24 آبان 1393 ساعت 21:36

بازیکن خیلی خوبی بود یادش بخیر

ابراهیم یکشنبه 25 آبان 1393 ساعت 00:58

دوسش دارم. خیلی با تعصب بازی میکرد. اون نسل هم چه خاطرات زیبایی به یادگار گذاشتن، اولی کان بزرگ، کوفور، لیزارازو، صالح حمیدزیچ، افنبرگ باغیرت، مهمت شول، پائولو سرجیو، البر، و.... یادش بخیر.
بنظرم لیاقتشو داره یه روزی بشینه رو نیمکتمون.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد