وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

آکادمی های بایرن مونیخ در آمریکا شروع به فعالیت خواهند کرد

 

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، بایرن مونیخ در حال پیش برد برنامه های آموزشی خود در ایالات متحده امریکا است.

به نقل از NBC، باشگاه بایرن مونیخ می خواهد مشارکت گسترده ای در فوتبال امریکا داشته باشد و برای همین قصد دارند در گام بعدی آکادمی های این باشگاه در امریکا حدود 55 هزار بازیکن کم سن و سال را زیر پوشش قرار دهند. این همکاری روز پنج شنبه اعلام شد و طبق آن باشگاه بایرن مونیخ برنامه هایی نظیر کارهای پایه ای روی نوجوانان، آموزش در زمینه مربیگری، برنامه ریزی درسی، تامین لباس ها  و ... را در 75 آکادمی های این باشگاه در 11 ایالت برعهده خواهد گرفت.

طبق این برنامه مربیان آکادمی جوانان بایرن به صورت مستمر از آکادمی های مستقر در ایالات متحده دیدار خواهند کرد و استعدادهای شناسایی شده توسط آن ها هر تابستان برای انجام تست های نهایی به آلمان خواهند رفت.

ولفگانگ دمر رئیس آکادمی جوانان بایرن مونیخ درباره این برنامه گفت: "آموزش فوتبال برای بازیکنانی که به قهرمان جهان می رسند از سنین پائین آغاز می شود. بچه ها باید در اوایل رشد آموزش های کافی را ببینند و این نکته بسیار مهم است. ما این کار را برای چند دهه در آکادمی های بایرن مونیخ انجام داده ایم. "
 

منبع

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد