وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

شقیری: از وضعیتم در بایرن ناراضی هستم

 

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، هافبک سوئیسی باشگاه بایرن مونیخ دوباره خواهان بازی بیشتر در این تیم شد.

به گزارش فوتبال-ایتالیا، ژردان شقیری که مورد توجه شدید باشگاه یوونتوس است، بار دیگر اذعان کرد که می خواهد بیشتر بازی کند و از وضعیتش در باواریا ناراضی است. او در این باره به نشریه بلیک گفت:

"من از همان تابستان می خواستم بایرن را ترک کنم اما باشگاه در این مورد تصمیم گرفت و من آن را پذیرفتم. پس از جام جهانی با خود فکر کردم که بهتر است چیز جدیدی را امتحان کنم و در همین راستا، پیشنهاداتی هم بود. اگر چه بایرن خواستار ماندن من شد و من هیچ کار دیگری نمی توانستم انجام دهم."

"من می خواهم بیشتر بازی کنم و دوباره با بایرن بر سر این موضوع صحبت خواهم کرد. در زمستان دوباره بر سر میز مذاکره خواهیم نشست. من حس می کنم حتی با به ثمر رساندن گل ها هم نمی توانم جزئی از ترکیب اصلی باشم."
 

منبع

نظرات 4 + ارسال نظر
Fereshteh جمعه 23 آبان 1393 ساعت 17:34

خوب بعضی وقتا که خوب بازی نمیکنی ،هی غر میزنی، رو اعصاب همه هستی، از شرایط ناراضی و ... بهترین راه اینکه تو و رافینیا برین

امیر مونیخی جمعه 23 آبان 1393 ساعت 18:49

حالا باز این بهتر از رافینیا هس
لااقل دوتا زد آخرای بازی

افن برگ جمعه 23 آبان 1393 ساعت 21:27

بفروشنش نصف پول خرید رویس دربیاد

mohammad جمعه 23 آبان 1393 ساعت 22:57 http://bayern.blogsky.com

باید بفروشنش و از پول فروشش یک بازیکن بهتر بخرن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد