وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

روبن: مسی و رونالدو هیولا هستند

 

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، ستاره ی هلندی بایرن مونیخ با تشبیه مسی و رونالدو به هیولا،عنوان کرد که این دو  بهتر از هر بازیکن دیگری در زمین مسابقه هستند.

نام آرین روبن در بین نامزدهای کسب جایزه ی عنوان برترین بازیکن جهان در سال 2014 قرار دارد،عنوانی که همگان شانس رونالدوی پرتغالی را برای تصاحب آن بیشتر از سایرین می دانند.

اکنون خود روبن هم معتقد است که شانسی برای تصاحب عنوان برترین بازیکن دنیا ندارد:"این که در لیست فیفا برای کسب عنوان برترین بازیکن دنیا قرارگرفته ام برایم یک افتخار محسوب می شود.اما هیچ گونه وسواسی برای برنده شدن این جایزه نداشته و نخواهم داشت.چرا که برای من موفقیت تیم بسیار برتر از موفقیت های فردی است.هیچ گاه علاقه نداشتم که خودم را با بازیکنی مقایسه کنم.اما صحبت در مورد دو هیولا در زمین بازی است!روالدو و مسی به اندازه ی نیم دوجین سال فراتر از واقعیت هستند و برتر از هر بازیکنی در زمین مسابقه می باشند." 

 

منبع

نظرات 3 + ارسال نظر
Fereshteh پنج‌شنبه 22 آبان 1393 ساعت 10:08

اون دو تا بز غاله اند.
ای قربونت آرین جون که موفقیت تیمی برات بهتر از موفقیت فردی است

amirbayern پنج‌شنبه 22 آبان 1393 ساعت 10:31

رونالدو تو یوفا با رئال قهرمان شد ولی تو فیفا و تیم ملی که از گروهشونم بالا نیمدن پس فیفا چطور می خواد رونالدو رو انتخاب کنه والا با این سیستم در پیت رای گیریشون اخه مربی افغانستان و پاکستان.... کی وقت میکنن فوتبال ببینن یه چی فهمیدن یا رای به مسی یا رونالدو میدن.......عشق است نویر افسانه ای انشالا حق تورو مثل ریبری نخورن

بایرن 5 ستاره پنج‌شنبه 22 آبان 1393 ساعت 22:27

بخدا بجون خودم خودت از جفتشون بهتری

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد