وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

شقیری: بایرن مانع از انتقالم به لیورپول شد

 

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، هافبک سوئیسی بایرن مونیخ می گوید تابستان در آستانه انتقال به لیورپول قرار داشته است.

به نقل از Offthepost، ژردان شقیری وینگر بایرن مونیخ می گوید که در تابستان باشگاهش مانع از انتقال او به آنفیلد شده است. شقیری از نیمکت نشینی در بایرن ناراضی است و در چند وقت اخیر اخباری مبنی بر انتقال او به سایر تیم ها از جمله لیورپول به گوش می رسید.

شقیری در مصاحبه با یک سایت سوئیسی گفت: "در تابستان می خواستم تیمم را عوض کنم و خیلی ها از این موضوع مطلع بودند. بعد از جام جهانی حس کردم که تجربه چیزهای جدبد برای من مفید خواهد بود. من به عوض کردن باشگاهم فکر می کردم و پیشنهادات متعددی داشتم. بایرن مونیخ تصمیم گرفت که من بمانم و ماندم. در چنین وضعیتی شما به عنوان یک بازیکن نمی توانید کاری انجام دهید. من در مونیخ حس خوبی دارم. "

شقیری در ادامه حرف هایش می گوید زمانی که بایرن مانع از جدایی او شد می دانست که باید با ریبری و روبن رقابت کند و مطلع بوده است که آن ها برای حضور در ترکیب نسبت به او ارجحیت دارند. "به طور مشخص این وضع برای من ناامید کننده است و می دانستم که کار آسانی در پیش ندارم. "
 

منبع

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد