وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

کلوپ آستانه نشستن روی نیمکت بایرن مونیخ بود

 

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، مدیر ورزشی تیم فوتبال ماینتس فاش کرد یورگن کلوپ در سال ۲۰۰۸ در آستانه پیوستن به بایرن مونیخ بوده است.

پس از موفقیت یورگن کلوپ با تیم فوتبال ماینتس او یکی از گزینه های جانشینی اوتمار هیتسفلد در بایرن مونیخ بود، هرچند در نهایت این یورگن کلینزمان بود که هدایت باواریایی ها را در سال 2008 بر عهده گرفت.

کریستیان هیدل، مدیر ورزشی تیم فوتبال ماینتس در گفت و گو با نشریه آلمانی «بیلد» گفت: زمانی که اولی هوینس، رئیس باشگاه بایرن مونیخ با کلوپ تماس گرفت من درست کنار او نشسته بودم. بایرن دو کاندیدا پیش روی خود داشت که یکی از آنها کلوپ بود و دیگری هم یورگن کلینزمان که از نظر بین المللی شناخته شده تر بود.

وی همچنین یادآور شد: کلوپ از تماس اولی هوینس به وجد آمده بود، چون زمانی که بایرن مونیخ با تماسش ابراز علاقه می کند طبیعی است که اتفاقی در شما رخ دهد.

در آن دوره که باواریایی ها برای به خدمت گرفتن یورگن کلوپ ابراز علاقمندی کردند بایرلورکوزن هم تلاش داشت وی را جذب کند هرچند در نهایت وی روی نیمکت مربیگری بورسیادورتموند نشست. این مربی آلمانی زردپوشان وستفالن را در فصل های 11-2010 و 12-2011 برای دو دوره متوالی به قهرمانی بوندس لیگا رساند و در کنارش قهرمانی در جام حذفی آلمان (12-2011) و سوپر جام آلمان (2013 و 2014) را برای این تیم به ارمغان آورد.

کلوپ 47 ساله حتی در فصل 13-2012 دورتموند را به فینال لیگ قهرمانان اروپا رساند، هرچند در این مرحله مغلوب بایرن مونیخِ تحت هدایت یوپ هاینکس شد و از رسیدن به قهرمانی بازماند.
 

منبع

نظرات 4 + ارسال نظر
mohammad پنج‌شنبه 22 آبان 1393 ساعت 07:17 http://bayern.blogsky.com

من که دوست دارم بعد از رفتن پپ یورگن کلوپ مربی بایرن بشه

سیاوش پنج‌شنبه 22 آبان 1393 ساعت 08:43

من هم ...

mojtaba پنج‌شنبه 22 آبان 1393 ساعت 10:12

امیدوارم سال دیگه کلوپ یا سیمیونه بیاین بایرن...

sirsir جمعه 23 آبان 1393 ساعت 14:21

3سال دیگه پپ میره غصه شو میخوریم.پپ تو هر تیمی بره 4 سال میمونه.ولی گفت هوینس بیاد بیرون 1 سال دیگه میمونم.ولی هوینس ریس بشه محاله بزاره پپ بره.کلوپ هم خیلی دوست داشتنیه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد