وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

دل‌بوسکه: شروع آلونسو در بایرن دیوانه‌‌‌کننده بود

 

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، به نظر سرمربی تیم ملی اسپانیا اینکه هموطن او تنها دو روز پس از پیوستن اش به باواریایی ها در ترکیب اصلی این تیم قرار گرفت کیفیت و بازی و توانایی هایش را به همه نشان داده است.

ویسنته دل بوسکه با تمجید از ژابی آلونسو تأکید کرد که این هافبک اسپانیایی از بدو انتقالش از رئال مادرید به شیوه ای تحسین برانگیز توانسته خودش را با شرایط بازی در بایرن مونیخ وفق دهد.

با اینکه زمان زیادی از پیوستن آلونسوی 32 ساله به باواریایی ها نمی گذرد او توانسته خودش را به مهره ای ثابت و کلیدی در ترکیب این تیم تبدیل کند، موفقیتی که به نظر دل بوسکه شایسته تمجید است و دلیلی برای افتخار کردن تمام اسپانیایی ها به او.

دل بوسکه در گفت وگو با نشری بیلد آلمان گفت: ژابی در زمین بازی تقریباً مانند یک مربی عمل می کند. بازیکنان فراوانی حالا چشم شان به حرکات اوست. او بازیکن خارق العاده ای است. اینکه او اولین بازی اش را برای بایرن مونیخ تنها 48 ساعت پس از ورودش به این تیم و برابر شالکه انجام داد دیوانه کننده به معنای واقعی بود. این دلیل واضح دیگری برای اثبات هوش او بود. تیم ملی اسپانیا باید به وجود او افتخار کند.

دل بوسکه در ادامه به تمجید از تونی کروس، هم پست آلونسو که در جهت معکوس از بایرن مونیخ به رئال مادرید پیوست، پرداخت و تصریح کرد: کروس در نقشی تقریباً مشابه به آلونسو بازی می کند. در رئال هم اکنون همه بازیکنان حرکات او را زیر نظر دارند. او در رئال مادرید در مقایسه با زمانی که در بایرن مونیخ بود کمی عقب تر بازی می کند اما 80 درصد پاس هایش سالم به مقصد می رسد. او می تواند سرعت بازی را تعیین کند، پاس های کوتاه و بلند بدهد. کروس هم مثل آلونسو بازیکن خارق العاده ای است.
 

منبع

نظرات 1 + ارسال نظر
'Bas' پنج‌شنبه 22 آبان 1393 ساعت 23:51 http://bayern.blogsky.com/

تا چشت دراد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد