وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

اظهار نظر عجیب هافبک ماینتس "شاید با میلان بتوانم بایرن را شکست دهم"

 

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، یوهانس گایز هافبک دفاعی موفق باشگاه ماینتس که مورد توجه باشگاه میلان قرار گرفته در اظهار نظر عجیب صمن تایید مذاکراتش با مقامات میلان غنوان نمود دوست دارد با میلان بتواند باشگاه بایرن مونیخ را شکست دهد.

هافبک 21 ساله ماینتس که توانسته توجه استعدادیاب های باشگاه میلان را به خود جلب کند. گایز دومین فصل حضورش در ماینتس را سپری می کند و تاکنون در 44 بازی برای این تیم به میدان رفته است و موفق به زدن 1 گل و دادن 8 پاس گل هم شده است. گایز در این مورد به شبکه اسکای اسپورت المان می گوید :"بله این درست است باشگاه میلان به من علاقه داردالبته اکنون من بازیکن ماینتس هستم وباشگاه درباره من تصمیم نهایی را خواهد گرفت ولی کسی چیزی نمیداند شاید موفق شدم با میلان، بتوانم باشگاه بایرن را شکست دهم این یکی از اهداف من خواهد بود."

مدیربرنامه های این بازیکن در مصاحبه با بیلد این خبر را تایید کرد و گفت: "این قضیه صحت دارد و ما از طریق واسطه با باشگاه ایتالیایی در ارتباط بوده ایم. نمی توانم چیز زیادتری بگویم، اینکه باشگاه بزرگی همچون میلان به دنبال جذب شما باشد برای هر بازیکنی افتخار محسوب می شود." 

 

منبع

نظرات 1 + ارسال نظر
M.H.P Super Bayern پنج‌شنبه 22 آبان 1393 ساعت 10:50

طفلکی چه آرزویی داره!!!!
بامیلان؟؟؟؟؟؟!!!!! اونم میلان فعلی تشتک سازی چابهارم نمیشه برد چه برسه به تیم سوم بایرن!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد