وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

آخرین اخبار از وضعیت مصدومان بایرن


به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، در حالی که شواینی یکی از کلیدیترین بازیکنان بایرن به تازگی از بند مصدومیت رهایی پیدا کرده است اما همچنان باشگاه بایرن در انتظار بازگشت هفت ستاره مصدوم خود میباشد.

 

خاوی مارتینز: این ملی پوش اسپانیایی که اواسط ماه آگوست دچار پارگی رباط صلیبی زانوی چپ شد تا آخر هفته در آمریکا خواهد ماند.او در کولورادو تحت عمل جراحی قرار گرفته است و هم اکنون معاینات معمول بعد از عمل را پشت سر میگذارد. تمرینات بازیابی وی بدنبال بازگرداندن قدرت عضلات و بازگشت به تمرینات است.


هولگر بادشتوبر: این مدافع میانی در حال حاضر در حال انجام جلسات فیزیوترپی است. او تمرینات بازیابی خود را از چهارشنبه آغاز خواهد کرد. بادشتوبر هشت هفته پیش در اثر پارگی عضله کشاله ران پای چپ مصدوم شد.


په په رینا: دروازه بان اسپانیایی تیم بایرن پنج هفته پیش با مصدومیت استخوان کف پا مواجه شد. برنامه تمرینی او بازیابی قدرت بندی و استقامت بدنی بعلاوه تحرک و ثبات فردی است. او ابتدا باید بتواند بر روی Alter G(تردمیل ــی که ورزشکار باید با تمام وزن خود درجا و ثابت بر روی آن بدود)  تمرینات خود را ادامه دهد.  


تیاگو آلکانترا: او که بار دیگر دچار پارگی جزئی رباط داخلی زانوی پای راست خود شده است چهار هفته پیش در بارسلونا تحت عمل جراحی قرار گرفت. او همچنان با کادر پزشکی تیم بایرن در ارتباط است و عکس برداریها نشان میدهد که او باید تمرینات اولیه بازیابی را در این روزها در دستور کار قرار دهد.


تام اشتارکه: پارگی رباط مچ پای چپ سه هفته است که این دروازه بان را خانه نشین کرده است . پای او همچنان در گچ است اما روزانه دو ساعت تمرینات بازیابی انجام میدهد. تمرینات او برای بازیابی قدرت عضله ران پای مصدوم و همچنین تمرینات استقامت بدنی است.


کلاودیو پیزارو: پیزارو هفته گذشته دچار پارگی عضله ران شد. او هم اکنون قادر به اتمام تمرینات کششی و بالا تنه میباشد. او پنج شنبه به تمرینات بازیابی ملحق شده است .


دیوید آلابا: ملی پوش اتریشی آخرین نفری است که به جمع مصدومان تیم اضافه شده است. او در آخرین دیدار بایرن در لیگ قهرمانان مقابل رم دچار پارگی جزئی رباط و مینیسک داخلی زانوی پای چپ شد. او دو روز بعد تحت عمل جراحی قرار گرفت و پای او میبایست 14 روز در آتل باقی بماند. این بدان معناست که او تا مدتها نمیتواند با فیزیوتراپیست تیم کار کند.

 

نظرات 5 + ارسال نظر
علی چهارشنبه 21 آبان 1393 ساعت 11:37

شواینی؟؟؟

شواینی به تمرینات برگشته و دیگه در لیست مصدومان نیست خدا رو شکر.

مصطفی چهارشنبه 21 آبان 1393 ساعت 11:39

خدا همه مریضا رو شفا بده. مارتینز ، تیاگو ، بادشتوبر ، آلابا و رینا که برگردن تیم خیلی خوبی میشیم. البته همین الانم عالی هستیم. به امید بازگشت همشون.

جاوید چهارشنبه 21 آبان 1393 ساعت 11:44 http://footballi-pictures.mihanblog.com

شواینی جون که برگشتهامیدوارم مارتینز هم زودار بیاد

MERSAD33 چهارشنبه 21 آبان 1393 ساعت 11:48

واقعا امسال خیلی مصدوم داشتیم
این مصدومیتای ریزه میزه رو حساب کنید که دیگه غوغا میشه

علی چهارشنبه 21 آبان 1393 ساعت 11:51

روزنامه "سان" چاپ انگلیس از تمایل آرسن ونگر برای به خدمت گرفتن ستاره دورتموند خبر داده بود. بعد از پر مرته‌ساکر، لوکاس پودولسکی و مسوت اوزیل، رویس می‌توانست چهارمین بازیکن آلمانی باشد که پیراهن تیم قرمزپوش لندنی را بر تن می‌کند؛ اما این بازیکن پیشنهاد توپچی‌ها را رد کرد و دلیلش را اینگونه عنوان کرد:" چونکه می‌خواهم عناوین قهرمانی کسب کنم."
با این حرف احتمال رفتن این بازیکن به بایرن مونیخ تقویت شد. مدت‌هاست که در محافل ورزشی آلمان در مورد موضوع علاقه رومنیگه به آوردن رویس بحث می‌شود؛ موضوعی که این اواخر رؤسای دو باشگاه بزرگ آلمانی را به جان هم انداخته و روابط میان این دو را تیره و تار کرده است.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد