وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

هوفنر: منچسترسیتی خواهان گوتزه و رئال مادرید خواهان لواندوفسکی بود

 

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، رئیس باشگاه بایرن مونیخ تأیید کرد که قهرمان لیگ جزیره خواهان ماریو گوتزه بوده است و قهرمان لیگ قهرمانان اروپا نیز لواندوفسکی را به شدت تحت نظر داشته است.

به گزارش MEN، کارل هوفنر رییس باشگاه بایرن مونیخ در مصاحبه ای تأیید کرد که دو باشگاه منچستر سیتی و  رئال مادرید خواهان دو ستاره سابق دورتموند بودند اما آن ها ترجیح دادند در بوندس لیگا بمانند.

هوفنر گفت: "اگر ما با آن ها قرارداد امضا نمی کردیم هر دوی آن ها در خارج از کشور بازی می کردند. هر دو از یک لیگ جذاب پیشنهاد داشتند. گوتزه یک پیشنهاد بسیار خوب از منچستر سیتی داشت و رئال مادرید هم به شدت به دنبال لواندوفسکی بود و کدام یک برای بوندس لیگا بهتر بود؟"

هوفنر هم چنین در مورد مارکو رویس این گونه گفت: "ما می دانیم که او چه کیفیتی دارد و هم چنین می دانیم که بند قرارداد او چگونه است. بازیکن جوان با چنین کیفیتی احتمالا برای ما جالب خواهد بود اما نمی خواهم که دورتموند احساس بدی نسبت به ما داشته باشد."
 

منبع

نظرات 5 + ارسال نظر
آلمان.بایرن.بنز.gbb سه‌شنبه 20 آبان 1393 ساعت 21:04

گوتزه و بخصوص لوا از اول عشق بایرن بودن من سیتی و رءال برن.....بخورن مخصوصا رءال که دیگه داره مسخرشو درمیاره از بس طمع داره هیچ وقت بازیکنهایی که بااستعداد بودن و دراینده ستاره میشدن یا حتی ستاره بودن تو رءال فقط خراب شدن اصلا یه باشگاه بازیکن خراب کنه خودش که هیچ بازیکنی نمیسازه فقط بلده بگیره و خراب کن ...رءال تو اروپا مثل یه کرم میمونه که اگه به یه درخت افتاد فقط نابود میکنه...رءال کثیف

gotze19 سه‌شنبه 20 آبان 1393 ساعت 21:51

حیف کرم که رئال جزوش باشه

امیر مونیخی سه‌شنبه 20 آبان 1393 ساعت 22:58

رعال و سیتی غلت کردن

reza1990 چهارشنبه 21 آبان 1393 ساعت 07:28

حرفهاش خیلی سنجیده هست قصد داره اوضاع رو آروم کنه در واقع با این حرفهاش به دورتموندی ها گفت ساکت باشین و زیاد سروصدا نکنین. رومنیگه هم اگه کمی ملایم تر صحبت کنه اوضاع بهترمیشه. به امید رویس...

علی چهارشنبه 21 آبان 1393 ساعت 11:52

روزنامه "سان" چاپ انگلیس از تمایل آرسن ونگر برای به خدمت گرفتن ستاره دورتموند خبر داده بود. بعد از پر مرته‌ساکر، لوکاس پودولسکی و مسوت اوزیل، رویس می‌توانست چهارمین بازیکن آلمانی باشد که پیراهن تیم قرمزپوش لندنی را بر تن می‌کند؛ اما این بازیکن پیشنهاد توپچی‌ها را رد کرد و دلیلش را اینگونه عنوان کرد:" چونکه می‌خواهم عناوین قهرمانی کسب کنم."
با این حرف احتمال رفتن این بازیکن به بایرن مونیخ تقویت شد. مدت‌هاست که در محافل ورزشی آلمان در مورد موضوع علاقه رومنیگه به آوردن رویس بحث می‌شود؛ موضوعی که این اواخر رؤسای دو باشگاه بزرگ آلمانی را به جان هم انداخته و روابط میان این دو را تیره و تار کرده است.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد