وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

نظر باواریاییها و جالوروسی ها پس از دیدار شب گذشته

 

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، شب گذشته تیم فوتبال بایرن مونیخ در مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا از سد تیم فوتبال آ اس رم گذشت. در ادامه نظر باواریاییها و جالوروسی ها را درباره این دیدار می خوانید.

 

پپ گواردیولا :  

بسیار راضی هستم و تبریک می گویم. نه فقط به تیم داخل زمین بلکه به کل اعضای بایرن تبریک می گویم. بعد از 4 بازی از مرحله گروهی و کسب 4 برد با وجودی که هنوز 2 بازی تا پایان مرحله گروهی باقی مانده اما برای دور حذفی انتخاب شدیم. حالا با خیالی آسوده توان خود را معطوف بوندسلیگا و جام حذفی آلمان می‌کنیم. احترام زیادی برای رمی‌ها قائلم. آنها مربی خیلی خوبی دارند. بدیهی است بعد از آن باخت 7 بر یک از ما در بازی رفت، در این پیکار دفاعی‌تر کار کردند. آنها امشب گاه با 6 مدافع متمرکز کار می کردند. ما هم مجبور بودیم به این وضعیت عادت کنیم و براساس آن پیش برویم. البته واجب بود مهاجم های حریف را نیز تحت کنترل بگیریم. با این وضعیت می دانستیم آنچه دو هفته قبل در رم روی داد، اینجا اتفاق نمی‌افتد. نیمه نخست هماهنگی خیلی خوبی نداشتیم اما نیمه دوم وضعیت مان بهتر شد و خیلی بهتر کار کردیم.   

 

فیلیپ لام : 

رم از بازی رفت در مقابل ما آموخت که باید در مقابل بایرن تدافعی بازی کند و در این بازی این کار را انجام داد. آن ها 6 مدافع را به زمین فرستادند و کار ما را برای خلق موقعیت سخت کردند. در نتیجه این به ثمر رساندن گل اول را بسیار مهم تر از قبل می کرد. و باعث می شد که در نیمه دوم فشار بیشتری بیاوریم. حالا ما گروه خود در لیگ قهرمانان را برده ایم و تمام تمرکز خود را بر روی بوندسلیگا می گذاریم.

 

ماریو گوتزه : 

گروه سختی بود اما ما در دیدارهای خود خیلی خوب عمل کردیم. ما 12 امتیاز کسب کرده ایم، که هدفمان نیز همین بوده است. شما واقعاً نمی توانید بیش از این کاری انجام دهید. امشب دیداری متفاوت نسبت به بازی در رم داشتیم. ضای خیلی کمتری وجود داشت و گل اول ما که توسط ریبری به ثمر رسید مهم بود چرا که کمی آنها را باز تر کرد و ما توانستیم که موقعیت های بیشتری خلق کنیم. البته که صعودی اینگونه از چنین گروهی خوب است. ما می توانیم به خود افتخار کنیم و اکنون منتظر دیدارهای بعدی خود در چمپیونزلیگ هستیم چرا که آنها همیشه خاص هستند.

مهدی بن عطیه :

آیا رم دچار مشکل شده است؟ نه این طور نیست. من نمی توانم چیزی را که به هم تیمی های سابقم گفته ام اینجا تکرار کنم اما مطمئنم آن ها شرایط بدی ندارند. من تیم رم، گروه و بازیکنانش را می شناسم و می دانم که هنوز شخصیت و میل به پیروزی در وجودشان هست. آن ها هنوز هم خطرناک هستند و من بحرانی در تیم نمی بینم. به بایرن باخته اند و این مشکلی نیست. رم هنوز هم قدرتمند هست و همیشه خواهد بود.  

 

رودی گارسیا (سرمربی آ اس رم) : 

بازی را باختیم اما شخصیت و غرور خود را نشان دادیم. شاید می شد نتیجه ای بهتر گرفت اما از یاد نبریم که اینجا در مونیخ مقابل یکی از بهترین تیم های جهان بازی کردیم و با بد شانسی 2 بر صفر باختیم. شخصا فکر می کنم آنها 2 موقعیت و نیم در کل بازی کسب کردند که از آن 2گل زدند. ما هم می توانستیم موقعیت های بیشتری خلق کنیم. یکی، دو مورد خوب کسب کردیم که در پایان به سد مانوئل نویر خوردیم که یکی از بهترین دروازه بان های جهان است.

 

دنیله ده روسی (بازیکن آ اس رم) : 

خوردن 7 گل در آن بازی چندان آسان نبود. ما تمام تلاش خود را در این بازی انجام دادیم؛ اما باید قبول کرد و به یاد داشت که بایرن مونیخ به طور کلی تیم قدرتمند تری است. ما امیدواریم که در خانه امتیازات را کسب کنیم، اما در کل عملکرد ما بهتر بود. بازی های پیشین ما در برابر ناپولی و بایرن یک اتفاق بود که با عملکرد تیم ما در طول سال متفاوت بود. البته نباید فراموش کنیم که ما بازیکنان کلیدی خود را از دست داده بودیم و باید کمتر در این مورد صحبت شود.

نظرات 1 + ارسال نظر
ارمین پنج‌شنبه 9 بهمن 1393 ساعت 13:08

کارش هرف نداره

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد