وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

پیانیچ: پیشنهاد بایرن مونیخ را رد کردم

 

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، درحالیکه چند ساعت بیشتر تا آغاز دیدار تیم های بایرن مونیخ و رم در چارچوب رقابتهای لیگ قهرمانان اروپا باقی نمانده میرالم پیانیچ مدعی شده است که در تابستان 2008، المپیک لیون را به بایرن مونیخ ترجیح داده است.

هافبک بوسنیایی تیم فوتبال رم در گفت و گو با سایت گل از پیشنهاد بایرن مونیخ برای جذب وی در تابستان سال 2008 و زمانی که او در تیم متز عضویت داشته است خبر داده است.

پیانیچ می گوید:" وقتی که 18 ساله بودم به شدت مورد توجه بایرن قرار داشتم و حتی برای انجام مذاکرات به مونیخ هم سفر کردم، همه چیز به خوبی پیش می رفت اما من در نهایت احساس کردم که در تیم المپیک لیون شرایط بهتری برای پیشرفت من فراهم است، البته این اتفاق دلیل خاصی نداشت من در آن زمان بسیار جوان بودم و احساس کردم برای پیوستن به تیم بزرگی مثل بایرن باید کمی باتجربه تر شوم، به هیچ عنوان از تصمیم خود پشیمان نیستم چراکه در آن زمان این بهترین تصمیم ممکن بود."  

 

منبع

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد