وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

لوکا تونی: ریبری بهترین بازیکنی است که در کنارش بازی کرده ام

 

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، لوکا تونی مهاجم هلاس ورونا اذعان می کند که فرانک ریبری بهترین بازیکنی است که وی در کنارش بازی کرده است.

به گزارش سایت فوتبال ایتالیا، لوکا تونی در آستانه بازی امشب بایرن مونیخ و رم در آلیانس آرنا در مورد بازی دو تیم سابقش صحبت کرد و اذعان نمود که رم به اندازه نمایشی که در دیدار رفت داشت ضعیف نیست.

تونی در مورد دیدار امشب بایرن مونیخ و رم گفت: "یک دیدار سخت و بسیار زیبا را شاهد خواهیم بود. جالوروسی یک تیم قوی است. با وجود شکست رم در مقابل ناپولی، من تصور نمی کنم که نتیجه دیدار رفت منعکس کننده فاصله واقعی دو تیم باشد."

تونی در مورد فرانک ریبری بازیکن فرانسوی بایرن مونیخ گفت: "ریبری بهترین بازیکنی است که من در کنارش بازی کرده ام. زمان حضورم در آلمان فوق العاده بود. من در تیمی بسیار قوی عضویت داشتم. تیمی که من در آن به اندازه کافی خوب بودم."

"در سال اول حضورم من 39 گل به ثمر رساندم و هر چیزی که ممکن است را کسب کردم. احساس فوق العاده ای بود. آلمانی ها بسیار کارآمد و دقیق بودند. آن ها حتی به ما یاد دادند که چگونه جشن بگیریم. آن ها بسیار سرد هستند و باید کمی لذت ببرند."

این مهاجم شماره 9 ورونا در مورد شانس های کسب اسکودتو گفت: "من همیشه گفته ام که رقابت بین رم و یوونتوس است."
 

منبع

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد