وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

گارسیا: شانس زیادی در مقابل بایرن مونیخ نداریم

 

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، رودی گارسیا سرمربی تیم رم در آستانه دیدار برگشت در مقابل رم اذعان می کند تیمش شانس زیادی برای کسب یک نتیجه خوب ندارد، اما باید عملکرد خوبی به نمایش گذارد.

رودی گارسیا در کنفرانس مطبوعاتی پیش از بازی گفت: "فردا ما شانس زیادی برای کسب یک نتیجه خوب نداریم. اما نتیجه همه چیز نیست، عملکرد تیم نیز مهم است. نتیجه ای که در رم اتفاق افتاد تصادفی بود. ما چنین بازی بدی در سری آ به نمایش نگذاشته بودیم. ما باید به یاد بیاوریم که در آغاز فصل چگونه بازی کردیم. این چیزی است که ما دوباره باید انجام دهیم."

"در هفته های اخیر من تنها تیم رمی را دیده ام که تلاش کرده بهترین عملکردش را به نمایش گذارد. ما هنوز چند بازیکن مصدوم داریم، اما طی هفته های آتی من نمی توانم درباره این موضوع صحبت کنم. من باید با بازیکنانی که در اختیار دارم کار کنم."

"هیچ تیمی در لیگ قهرمانان امسال در مقابل بایرن مونیخ پیروز نشده است و حتی نتوانسته یک مساوی کسب نماید. اما همانطور که پیش از این گفتم نتیجه همه چیز نیست. من می خواهم ببینم تیمم چگونه جسورانه بازی خواهد کرد."

"من تصور می کنم که باید به راهمان ادامه دهیم. ما نمی توانیم فلسفه مان را تغییر دهیم، اما زمانی که شما در مقابل یک تیم قوی مانند بازی فردا بازی می کنید، شما باید سبک خود را با شرایط بازی تطبیق دهید."
 

منبع

نظرات 9 + ارسال نظر
علیرصا حیدریان چهارشنبه 14 آبان 1393 ساعت 00:53

معلوم که از بازی رفت درس عبرت گرفته. انشاالله بایرن برنده بازی.

mohammad چهارشنبه 14 آبان 1393 ساعت 07:40 http://bayern.blogsky.com

خدا کنه فقط اتوبوسی بازی نکنه ولی متاسفانه احتمالش زیاده. بازم بایرن میبرتشون

دیوونه بایرن چهارشنبه 14 آبان 1393 ساعت 11:47

معلومه ترسیده

as roma چهارشنبه 14 آبان 1393 ساعت 11:57

رم چه با ساسولو بازی کنه و چه با بایرن بازی خودش رو انجام میده (هجومی)
اینو میتونید از حرف های گارسیا و گواردیولا و بقیه بازیکنا بفهمید
ولی الکی دلتونو خوش نکید این بازی هم راحت ۷ . ۰ میبرید
بازی یا مساوی میشه یا برد رم
حالا ببینید کی گفتم
دلیلش هم مغرور شدن بازیکنانی امثال روبن هست

ARAA چهارشنبه 14 آبان 1393 ساعت 12:28

جمع کن بابا (AS roma)!
بشین تا ببرین
شما واسه هر تیمی مدعی باشید واسه بایرن نیستید
دیگه آخه چنتا باید یزنیم تا بفهمید
تو زمین خودتون هم خار شدید و نفهمیدید؟
سر مربیتون فهیمد، شما نفهمیدید؟
بچه های ما دلشون نمیاد بیشتر از 7 تا بزنن وگرنه بازم جا داشتین

امیر مونیخی چهارشنبه 14 آبان 1393 ساعت 12:48

ب این میگن قانع شده

kahn چهارشنبه 14 آبان 1393 ساعت 14:37

اگه راست میگی الانم خط و نشون بکش تا دوباره هفت تاییت کنیم

علی بایرنی چهارشنبه 14 آبان 1393 ساعت 21:28

افرین حالا شدی پسر خوب دفعه دیگه پرویی نکنیا

FC BAYERN MUNCHEN IV چهارشنبه 14 آبان 1393 ساعت 21:54

اتوبوس در راه است

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد