وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

حمایت اولیور کان از ایکر کاسیاس و صحبت های او در مورد توپ طلا

 

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، اولیور کان، دروازه بان سابق باشگاه بایرن مونیخ و تیم ملی آلمان با وجود انتقاداتی که اخیراً از ایکر کاسیاس، سنگربان تیم رئال مادرید شده بود، از وی دفاع کرد.

این مرد 45 ساله، که یکی از موفق ترین بازیکنان آلمانی تاریخ محسوب می شود، در مصاحبه ای که از دوحه با AS انجام داد، گفت: "کاسیاس در جام جهانی امسال ناموفق بود اما سایر بازیکنان تیم ملی اسپانیا هم همین وضعیت را داشتند. عادلانه نیست که همه او را سرزنش کنند، اگرچه به عنوان یک دروازه بان اشتباهات شما حتی بزرگتر به چشم می آید.

او به عنوان یکی از مقصران اصلی ناکامی تیم ملی شناخته می شود اما اصلاً اینطور نبود، چرا که سایر بازیکنان هم به سطحی که در جام جهانی 2010 آفریقای جنوبی نشان داده بودند، نرسیدند. می توانم درک کنم که او چه لحظاتی را پشت سر گذاشته است، چرا که برای خودم نیز اتفاق افتاده بود. وقتی که شما همه چیز را به دست آورده اید و بعد یک شکست را تجربه می کنید، بازیابی انگیزه، یک وظیفه دلهره آور می شود.

غلبه بر آن بسیار دشوار است و من می توانم درک کنم که او از لحاظ احساسی و جسمانی چه حسی داشته است، اما علاوه بر تلاش فیزیولوژیکی، بازیکنی با سن و تجربه او می تواند بر این مسائل غلبه کند. در حقیقت، این کاری است که او در حال حاضر انجام می دهد و هنوز هم انتخاب اول رئال مادرید و اسپانیا می باشد."

کان همچنین در مورد جایزه توپ طلا صحبت کرد و گفت: "در سال های اخیر این جایزه مثل یک مسابقه تنیس میان کریستیانو رونالدو و لیونل مسی بوده است و زمان آن رسیده تا رأی دهنده ها به سایر بازیکنان هم نگاهی داشته باشند. به عنوان یک دروزاه بان آرزو می کنم که یک دروازه بان برنده شود.

همه در مورد مانوئل نویر صحبت می کنند و من فکر می کنم او نسبت به خیلی های دیگر شانس بالاتری داشته باشد چرا که او تنها یک دروازه بان نیست. او بیشتر مثل یک مدافع آخر و یارگیر عمل می کند و این بسیار با ارزش است." 

 

منبع

نظرات 7 + ارسال نظر
ابراهیم چهارشنبه 14 آبان 1393 ساعت 00:39

عاشق این بازیکن هستم. اسطوره منه. در مورد نویر هم کاملاً درست گفته

mohammad چهارشنبه 14 آبان 1393 ساعت 07:43 http://bayern.blogsky.com

میخوامت الیور کان عزیز. ولی اون گلی که سال 2004 از کارلوس خوردی خیلی حالم را گرفت

gotze19 چهارشنبه 14 آبان 1393 ساعت 09:44

امسال باید فقط یک بایرنی جایزه رو کسب کنه چون ازهر نظری بازیکنای بایرن توجام جهانی و لیگهای داخلی خودشون درخشیدن .مثل نویر. روبن و شواینی حتی لام و مولر گرچه آخر سر این بلاتر بی منطق به یه بهونه ای جایزه رو یا به رونالدو میده یا به مسی

ARAA چهارشنبه 14 آبان 1393 ساعت 11:58

الیور کان نه تنها بهترین دروازبان (یک دروازبان حرفه ای) بلکه اخلاق حرفه ای ه داره
من از حمایتش خوشم اومد
و در مورد نویرکاملا درست میگه
اگه امثال هم توپ طلا به مسی و رونالدو بدن دیگه واسه من بی معنی میشه

فاطمه پنج‌شنبه 15 آبان 1393 ساعت 21:07 http://www.patoogh1378.blogfa.com

دمت گرم سلطان!
با این حرفت به بقیه فهموندی بازیکن با اخلاقی هستی!
خیلی خوشم اومد از این حرکتت...
نگران نباش نویر می بره توپ طلارو...
ایشالا!

مهرداد جمعه 16 آبان 1393 ساعت 02:08

الی واقعا اسطوره بود و از دلایل اصلی اینکه من عاشق بایرن و آلمان شدم...

اکبرماتئوس جمعه 16 آبان 1393 ساعت 06:41 http://ABUALISINA

سلام
بعد از ماتئوس،
اولیور کاهن
عشق فوتبالی منه. به خاطر اینکه هم در ارائه بازی به اوج رسید و هم در اخلاق.
توجه کردید که چه قدر زیبا با کاسیاس همدردی کرد.
و
چه جالب برنده شدن مسی و رونالدو را در کسب توپ طلا به بازی تنیس تشبیه کرده!
حقیقت تلخی که امیدوارم امسال تکرار نشه. همان طور که کاهن گفت:
مانوئل نویر

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد