وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

یوونتوس هم وارد رقابت با بایرن شد؛ آخرین اخبار از انتقال رویس

 

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، به گفته رسانه های معتبر ایتالیایی باشگاه یوونتوس هم اعلام کرده است برای تصاحب مارکو رویس در فصل تابستان تلاش خواهد نبود. باشگاه بزرگ ایتالیایی اخرین مشتری ستاره این روزهای فوتبال آلمان می باشد.

شبکه اسکای اسپورت و روزنامه توتو اسپورت به طور جدا گانهای اعلام نمودند انیلی مالک ثروتمند باشگاه یوونتوس امادگی خود برای رقابت با باشگاه بایرن مونیخ در فصل تابستان اعلام نموده و مارونا مدیر ورزشی این باشگاه در اینده نزدیک برای گفتگو با مدیران دورتمند به این شهر سفر خواهد نمود
باشگاه بایرن مونیج جدی ترین مشتری مارکو رویس در فصل تابستان خواهد بود وباشگاه هایی انگلیسی نظیر آرسنال،چلسی، منچستر سیتی و منچستر یونایتد وسه باشگاه سرشناس اسپانیایی یعنی رئال ،بارسا واتلتیکو هم به دنبال خرید این بازیکن می باشد.

یواخیم واتسکه مدیر اجرایی باشگاه دورتمند در مورد اینده مارکو رویس می گوید : "مطمئن باشید که رویس در ژانویه جایی نخواهد رفت و او در در دورتمند باقی می ماند.اطمینان داشته باشید ما (روسای باشگاه دورتمند) زودتر از شما رسانه ها از اینده و تصمیم نهایی مارکو رویس خبر خواهیم داشت."

دیروز خبرگزاریهای المانی از قول واتسکه اعلام نمودند اگر دورتمند نتواند به رقابتهای لیگ قهرمانان اروپا در فصل اینده راه پیدا نماید وی مانع خروج مارکو رویس ستاره ملی پوش المانی خود نخواهند شد و او میتواند در صورت خواست قلبی و تصمیم نهایی خود باشگاه زنبورها را ترک نماید. 

 

منبع

نظرات 11 + ارسال نظر
mohammad دوشنبه 12 آبان 1393 ساعت 18:07 http://bayern.blogsky.com

هر جا که بره امیدوارم موفق باشه و دیگه مصدوم نشه تا بتونه به مانشافت کمک کنه

ARAA دوشنبه 12 آبان 1393 ساعت 18:59

موفق باشی

امیر مونیخی دوشنبه 12 آبان 1393 ساعت 19:24

هرجا میخاد بره فقط اسپانیا نره

علی بایرنی دوشنبه 12 آبان 1393 ساعت 23:54

حتما مغز خر خورده بخواد بره یووه بارساهم که نمیتونه بازیکن بگیره ولی این رئال و تیمای انگلیسی دست بردار نیستن بخصوص منچستر که از پول دادن بدش نمیاد اونم چه هزینه هایی داره میکنه و چه پیشنهادهایی به تیمای دیگه میده با این پیشنهادهایی که منچستر میده هر بازیکنی و هر باشگاهی وسوسه میشه بخصوص باشگاهی مثل دورتموند که از نظر مالی در سطح پایینی قرار داره

german سه‌شنبه 13 آبان 1393 ساعت 00:39

امیدوارم ییاد بایرن تا به تیم ملی هم کمک کنه و تحسین میکنم کامنت محمد جان یکی از مدیران سایت رو وموندم این 2 نفر که نظره منفی دادند کیا بودند و از کدوم جنگل اومدن تو این سایت؟؟؟!!منظورم 2 تا نظره منفی که رو کامنت اقا محمد گذاشتن!!!!

yes سه‌شنبه 13 آبان 1393 ساعت 03:29

عجب زبونی داره.
بدرد کس لیسی میخوره.

توماس مولر سه‌شنبه 13 آبان 1393 ساعت 10:37

بابا ادب داشتن هم چیزه خوبیه !!!!!!! مسخرشو در آوردن ها !!!!!!!!آقای yes اینجا جای فحش دادن نیست که هر چی از دهنت در بیاد بنویسی آقای عزیز !!!!!!!!جالب اینجاست لایک هم شده !!!!!وا قعا متاسفم

شرف سه‌شنبه 13 آبان 1393 ساعت 16:31

اقای yes کس مامان جونتو بده تا بلیسه

... سه‌شنبه 13 آبان 1393 ساعت 18:06

میره رئال اگه پرز واقعا کسی رو بخواد هیچکس جلو دارش نیست فقط من موندم با این که به ایسکو زوری بازی میرسه رویس رو میخوان چیکار؟؟؟

YES سه‌شنبه 13 آبان 1393 ساعت 18:32

اتفاقا باید کس هفت جدت رو بلیسه.

MULLER سه‌شنبه 13 آبان 1393 ساعت 19:41 http://Gravatar.com

کاشکی بیادبایرن دیگه تیممون تکمیل میشه تنهاپستی که جای خالیش حس میشه به نفع آلمان هم میشه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد