وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

ماندزوکیچ: پپ هیچ احترامی برای من قائل نبود

 

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، مهاجم سابق بایرن مونیخ مدعی شده است که سرمربی تیم در فصل گذشته به شخصیت و بازی وی احترام نمی گذاشته است.

ماریو ماندزوکیچ که  از وولفسبورگ به تیم بایرن پیوست نقش بسیار مهمی در کسب 3 گانه ی تاریخی این تیم در فصل 2012-13 ایفا کرد.

اما با سپرده شدن سکان هدایت تیم به دست گواردیولا نقش و حضور این بازیکن در ترکیب تیم کمرنگ تر شد تا جاییکه در اواخر فصل ماندزو حتی در لیست 18 نفره ی بایرن هم حضور پیدا نمی کرد.

اما همانگونه که انتظار می رفت پیوستن لواندوفسکی به تیم باواریایی و همچنین تمدید قرارداد با پیزارو،باعث جدایی ماندزوکیچ از بایرن گردید و این بازیکن با 22 میلیون یورو به تیم قهرمان لالیگا یعنی اتلتیکو مادرید پیوست.

اکنون ماندزوکیچ در مصاحبه ای از نحوه ی رفتار پپ گواردیولا با خودش در فصل گذشته انتقاد کرده است:"گواردویلا روی من حساب نمی کرد.او امیدی به من نداشت و به من احترام نمی گذاشت.با قراردادن من روی نیمکت،پپ اجازه نداد تا بتوانم برترین گلزن بوندس لیگا شوم.زمان یوپ هینکس شرایط دو برابر بهتر بود،و این فقظ نظر من نیست.چه اتفاقی می افتاد اگر پپ من را به یک فنجان قهوه دعوت می کرد و مسائل را شخصا با من در میان می گذاشت.اما این اتفاق هیچ گاه رخ نداد.در زندگی حرفه ای خودم،عادت ندارم که از کسی کینه به دل بگیرم،اما وقتی انرژی منفی از شخصی دریافت می کنم و متوجه عدم علاقه ی وی به خودم می شوم،سعی می کنم تا با او رودر رو نشوم.به سبب آن همه زحمتی که در طول دو فصل برای بایرن کشیده بودم،آیا سزاوار این نبودم که با من با احترام برخورد می شد؟من به سختی تلاش کردم تا با شرایط مربی جور شوم،اما برای این منظور شما نیاز دارید تا طرف مقابلتان هم به اندازه ی شما برای این اتفاق تلاش کند.من به خوبی حس کردم که دیگر در باشگاه جایی ندارم و برای همین منظور بود که تصمیم به انتخاب یک باشگاه جدید گرفتم.پپ در فینال جام حذفی از من دعوت نکرد،و برای اینکه مانع آقای گلی من بشود در پایان فصل من را روی نیمکت قرار می داد.این اتفاقات برایم مهم نیست اما من می خواهم تا شدت بی احترامی او به خودم را بیان کنم.بهتر بود او من را  از اینکه در تفکرات تاکتیکی اش جایی ندارم مطلع می کرد.در پایان باید بگویم زمان هینکس شرایط برای من خیلی بهتر بود."

ماندزوکیچ در مجموع 54بازی اش با لباس بایرن،33 گل به ثمر رساند. 

 

منبع

نظرات 13 + ارسال نظر
mohammad سه‌شنبه 6 آبان 1393 ساعت 22:18 http://bayern.blogsky.com

بازیکن خوبی هست و امیدوارم موفق باشه. زمان هاینکس که در تاریخ بایرن جاودانه خواهد شد

mojtaba سه‌شنبه 6 آبان 1393 ساعت 22:46

تو قلب ما جا داری...خیلی واسه بایرن زحمت کشیدی ولی مفت از دست دادنت.

hamed چهارشنبه 7 آبان 1393 ساعت 01:45

در مقابل لوا خیلی در سطح پایین تریه ولی به هر حال با اون دروازه خالی ای که به دورتموند زد تو قلب ما جا داره!

ARAA چهارشنبه 7 آبان 1393 ساعت 10:44

اینطور نگین
به نظر من ماریو مانزوکیچ بازم باید تو بایرن میموند
قبول دارم لواندوفسکی فوتبالیست خیلی خوبیه اما مانزوکیچ چیزی کم نداره

bastian31 چهارشنبه 7 آبان 1393 ساعت 11:56

کدوم ادم باهوش این اطلاعات درباره مانژوکیچ داده عقل کل بوده
دقیق یادم نیست ولی حدود50گل زده ودوفصل بوندسلیگا بیش از40بازی کرده وحذفی واروپا وغیره
سال دیگه یکی ازمهمترین سالهای فوتبال المان است ک درزمستان سال بعد هم سرمربی بایرن و المان مشخص بشه
سال دیگه سال اخرپپ است وخیانتی دوباره ب باشگاست ک بخوان دوباره با پپ تمدید کنندیا هاینکس یا یواخیم لوو
لوو هم ک گفته ملتهای اروپا اخرین بارکه سرمربی المان اینم فکرکنم بین هاینکس ویورگن کلوپ یکی انتخاب کن
خداکنه این اتفاق بیفته
ماطرفدارفوتبال المان شدیم چون که عاشق فوتبال المان وبازیکنای المان وحوصله اجنبی های چون پپ این اسپانیایی ندارم کم مونده دیگه النسو بشه کاپیتان و یک اسپانیایی بشه رئیس باشگاه ک دیگه بگیم بایرن اسپانیاوالمان همه اینا پاک زیرسر رومینیگه ،هوینس جون خودت برگرد

جاوید چهارشنبه 7 آبان 1393 ساعت 11:58 http://footballi-pictures.mihanblog.com

این مشکلو زلاتان هم با پپ داشت.یکم عجیبه.با این همه تعریف هایی که از اخلاق پپ میکنن یه جورایی بعیده

بنیامین آدینه محمدزاده چهارشنبه 7 آبان 1393 ساعت 12:53

فصلی که قهرمان اروژا شدیم بی شک یکی از ارکانش ماندزوکیچ بود.اندازه سه تا بازیکن میدوید میجنگید.خیلی تو اون فصل خونسرد بود و هر چی روش خطا میکردند از کوره در نمیرفت یه تنه چهار تا مدافع حریف رو از نفس می انداخت.یک مهاجم مدرن بود.مهاجمی که در حمله با مدافعان حریف درگیر میشود و راه رو برای هافبکهای هجومی باز میکرد و در کارهای دفاعی با قدرت به تیم کمک میکرد.من اون سالی که هاینکس مربیمون بود معتقد بودم ماندزوکیچ نگاهی به آینده است.یعنی نسل آینده مهاجمان دنیاست.دونده پر نفس.مهاجم هافبک مدافع.بازیاش روبه روی یوونتوس و بارسلونا بی نظیر بود.پپ به ظاهر آدم ترسویی است تو بارسلونا هم که بود بازیکنای گردن کلفتی مثل ابراهیموویچ و یحیا توره را از تیم بیرون کرد از اتوئو و هانری هم نگذریم.زیاد به بازیکنای قد بلند علاقه نداره و بازیکنای کوتوله مثل رافینیا لاهم تیاگو و گوتزه رو دوست داره.

Mohammad13 چهارشنبه 7 آبان 1393 ساعت 13:40

خثا رو شکر ماندزوکیج یک صحبتی کرد تا منتقدهای پپ بیایین و بفهمیم هنوز میان تو سایت.

دانیال چهارشنبه 7 آبان 1393 ساعت 13:58

بنیامین عزیز شما واقعا در ایران داری تلف میشی.
ماشاءالله با این درک بالا و فهم گسترده و شم روانشناسی که شما داری کاملا جای شما در
تمامی زمینه های مدیریتی، مخصوصا اینجا در آلمان بطور چشمگیری احساس میشه.
ولی لطف کنید برای حفظ اعتبار دیگر دوستان این نظرات را برای خودتان نگه دارید.
چون فکر میکنند تمام طرفداران آلمان مثل شما فکر میکنند یا سطح فکر در همین اندازه هستش و این اصلا درست نیست.
تو را بخدا یک مقدار در حرف زدنتان تجدید نظر کنید.
متشکرم.

ف.لام. چهارشنبه 7 آبان 1393 ساعت 15:17

جناب اقای باستین 31.داداش با خودت چند چندی؟؟؟؟همه میگن هاینکسو با پپ مقایسه نکنید تو باز اندر خم ی کوچه گیر کردی فکر کنم!!!!عزیز جان هاینکس بایرنو 3سال طول کشید که ساختش الان متوجه ای؟؟؟؟میفهمی اینو؟؟پس اون دوسالی که هیچ جامی نگرفت بایرن شما خودت از اونایی بودی که فش حواله هاینکس میکردی.....اونوقت الان بایرن که خوب بازی میکنه حیف که پیغمبر نیستش ازش بخوان معجزه کنه که بایرن همه تیمارو 10تایی کنه که شما خوشت بیاد....میگی اسپانیایی زیاد شده داخل تیم.خب تویی که فوتبال حالیته مگه رونالدو یا مسی یا هر بازیکنی که داخل تیمای اسپانیایی بازی میکنن مگه محبوب ترین بازیکناشون نیستن؟؟؟؟؟بنظرت میان بگن ارژانتینی و برزیلیو اینا زیاد شدن تو تیم.؟؟؟؟ضمنا ماهایی که میشینیم جلو تلویزیون فوتبال میبینیم نباید نظریه کارشناسی بدیم که کی خوبه کی بده باشگاه خودش کارشناس داره که خوبو از بد تشخیص بده.

farid 10 چهارشنبه 7 آبان 1393 ساعت 20:57

ادمین جان میبینی این چیه اخه گذاشتی این مطالبو میزاری طرف هیچی از فوتبال و تاتکیک سر در نمیاره بعد میگه پپ اینجوریه و اونجوریه.تو فیس بوک لایک صفحه بایرن مونیخ 7میلیون تا بود بعد از فتح جام شد 15 میلیون.خب اینایی که بعدن شدن طرفدار بایرن همونایین که میگن پپ بره چرا?دیگه اونجاشم نمیدونم
فقط اینو بگم پپ واقعا فوق العادست

دین ودنیام شواینی و بایرن (killerboy) پنج‌شنبه 8 آبان 1393 ساعت 02:33

جناب آقای ف.لام . داداش تو با خودت چند چندی?!!! واسه اینکه حرف یکی و که باهاش مخالفی رو مسخره کنی چرا متوسل به تحریف تاریخ میشید?!!!
یوپ 2سال توو بایرن بود که سال اولشم 3تا نایب قهرمانی آورد با اون تیم!!! البته داداش شایدم اطلاعاتت توو همون حده!
باستین31 دمت گرم, ولی آلونسو واسه تیم مفید بوده فعلا و اینم واسه تیممون خیلی مهمه و واسه همین بهش احترام میذارم. ولی خدا وکیلی از دروغ متنفرم که بعضیا بهش چنگ می زنن!!!:-/
به امید موفقیت و سربلندی بایرن که سربلندی ماست.

arash schweinsteiger جمعه 9 آبان 1393 ساعت 01:58

داش ف.لام لایک داری شدییییید یعنی قشنگ حرف دل منو زدیا
فعلا که تیم داره خوب نتیجه میگیره اصلا هم مهم نیست کی مدیر و مربیش باسه مهم فقط تیم بایرنه و نه هیچ چیز دیگه ای!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد