وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

نیکو روزبرگ : من طرفدار بایرنم ولی نمیدانم چرا فتل عاشق بارساست

 

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، نیکو روزبرگ راننده مشهور آلمانی فرمول یک در مصاحبه با شبکه اسکای فرمول یک ایتالیا عنوان کرده یک طرفدار بایرن مونیخ است و از همین رو بین دو بارسایی گیر افتاده است.

نیکو روزبرگ راننده تیم مرسدس در این باره به شبکه ایتالیایی می گوید: من طرفدار سر سخت بایرن مونیخ هستم و از این امر نیز به خودم افتخار می کنم بایرن یکی از بهترین باشگاه های فوتبال دنیاست ولی چیزی که برایم جای تعجب دارد سباستین فتل است سباستین بر خلاف من طرفدار دو آتیشه و عاشق بارسلوناست البته او طرفدار تیم شهرش یعنی اینتراخت فرانکفورت هم هست اما بیشتر از او به عنوان یک هوادار سرشناس بارسلونایی در همه جا نام برده می شود. لوئیس (همیلتون) هم تیمی و دیگر دوست من نیز طرفدار و عاشق سر سخت بارساست در حقیقت من بین دو بارسایی گیر افتاده ام. فرناندو الونسو!؟ همه دیگر میدانند فرناندو طرفدار چه تیمیست "رئال مادرید".

نیکو روزبرگ راننده آلمانی مرسدس بعد از هم تیمی خود لوئیس همیلتون در رده دوم جدول قهرمانی رانندگان فرمول یک قراردارد و هنوز از شانس زیادی برای قهرمانی در این مسابقات معتبر برخوردار می باشد. 

 

منبع

نظرات 3 + ارسال نظر
آیدا یکشنبه 4 آبان 1393 ساعت 14:36

همه که مثل تو خوش سلیقه و فهمیده نیستن روزبرگ جان

mahmood یکشنبه 4 آبان 1393 ساعت 19:10

خوشتیپ بایرنوعشقه کورشه چشایی که بازی قشنگ بایرو نبینه

M.H.P Super Bayern یکشنبه 4 آبان 1393 ساعت 19:15

علیرغم اینکه از فتل بخاطر آلمانی بودنش خوشم میاد ولی ازسلیقش اصلأ خوشم نیومد:-(

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد