وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

قیمت رویس مشخص شد : 83.5 میلیون یورو در ژانویه-68 میلیون یورو در تابستان

 

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، بر پایه آخرین گزارشات قیمت مارکو رویس در ژانویه و تابستان جاری و اینده مشخص شده است.نشریه معتبر مترو انگلیس با اگاهی از بندهای قرارداد این بازیکن این قیمت ها را گزارش نموده است.

بر این اساس وبا توجه با دستمزد هفتگی در خواستی این بازیکن که در حدود 180000 پوند در هفته است هزینه دستمزد یکساله این بازیکن مبلغی در حدود 9.3 میلیون یورو در سال خواهد بود وبراین اساس هزینه دستمزد رویس برای یک قرارداد 5 ساله مبلغی در حدود 46 میلیون یورو براورد می شود وبا توجه با این اینکه هزینه بند جدایی این بازیکن در ژانویه در حدود 37 میلیون یوروست وباید تمام این مبلغ جدا سازی به باشگاه دورتمند تعلق گیرد هزینه کل این انتقال در حدود 83.5 میلیون یورو تخمین زده می شود
بر همین اساس قیمت رویس در تابستان کاهش خواهد یافت بر این اساس دستمزد هفتگی این بازیکن در هفته در حدود 200000 یورو یعنی 9.6 میلیون در سال و برای یک قرارداد 5 ساله در حدود 48 میلیون یورو محاسبه خواهد شد ولی با توجه به اینکه هزینه بند جدایی این بازیکن در تابستان در حدود 20 میلیون یوروست کل هزینه این انتقال در حدود 68 میلیون یورو براورد می شود.

نشریه مترو ادامه می دهد با توجه به این ارقام متوجه خواهیم شد باشگاه دورتمند در صورت به نتیجه نرسیدن مذاکرات بر سر تمدید قرارداد با این بازیکن وسوسه خواهد شد تا رویس را در همین ژانویه به فروش برساند تا در تابستان زیرا در تابستان مبلغ اندک تری نصیب این باشگاه خواهد شد (مبلغی در حدود 17 میلیون یورو)

طبق گفته این نشریه و بعضی از رسانه های دیگر انگلیسی دو باشگاه لیورپول و منچستر یونایتد با هزینه انتقال رویس در ژانویه مشکلی ندارند.باشگاه بایرن مونیخ هم از دیگر مشتریان سر سخت این بازیکن به شمار می روند ولی باشگاه مونیخی قصد دارد برای خرید این بازیکن در تابستان اقدام نماید.

باشگاه دورتمند با توجه به اینکه تاکنون در راه تمدید قرارداد مارکو رویس توفیقی حاصل ننموده است بر سر یک دو راهی مشکل قرار گرفته از یک سو به این بازیکن در ادامه فصل بوندس لیگا و لیگ قهرمانان نیاز مبرمی دارد ولی از سوی دیگر میداند در تابستان مبلغ کمتری را از فروش رویس دریافت خواهد نمود و احتمال بسیار زیادی هم خواهد رفت تا مجبور شود رویس را هم به مانند گوتزه و لواندوفسکی به باشگاه رقیب مستقیم خود یعنی بایرن مونیخ واگذار نماید واین مطلب برای روسای دورتمندی از جمله واتسکه و زورک بسیار سخت و دردناک خواهد بود.باید منتطر شد و دید تا سرانجام روسای باشگاه دورتمند و شخص مارکو رویس درباره این انتقال واینده ورزشی یکی از بهترین هافبکهای حال حاضر فوتبال اروپا چه تصمیمی را اتخاذ خواهند نمود. 

 

منبع

نظرات 9 + ارسال نظر
امیر مونیخی شنبه 3 آبان 1393 ساعت 17:54

رویس بازیکن مهشری هس ممکنه هرجا بره ب جز بایرن

ولی اگه میخاد باشگاهی رو ب جز بایرن انتخاب کنه پس
بهتره تو دوتموند بمونه چون رىال و بارسا لیاقتش رو ندارن

بازیکنای آلمانی تو بوندسلیگا بمونن واسشون بهتره وگرنه
مثل اوزیل و پولدی سرشون میاد

Thomas Muller شنبه 3 آبان 1393 ساعت 19:15

قطعا دیر یا زود رویس از دورتمند میره پس خدا کنه مدیرای بایرن گدا بازی در نیارن و همین ژانویه باش قرارداد ببندن. اگه هوینس بود خیالم راحت بود نباید بذاریم این جواهر آلمانی سر از رعال در بیاره

mohammad شنبه 3 آبان 1393 ساعت 20:22 http://bayern.blogsky.com

من که میگم نمیاد بایرن. چون مدیرای دورتموند رابطه خوبی با بایرن ندارن و این موضوع میتونه رویس را به خروج از بوندسلیگا نزدیک تر کنه. اما خیلی دوست دارم بیاد بایرن

M.H.P Super Bayern شنبه 3 آبان 1393 ساعت 21:58

پول خرج کنن میاد
چندتا بازیکن اضافی داریم اونارو باید رد کنن

افن برگ شنبه 3 آبان 1393 ساعت 23:57

100 میلیون هم باشه می ارزه

MERSAD33 یکشنبه 4 آبان 1393 ساعت 10:56

دارکوب آلمان رو ما باید بیاریم

m.s.g یکشنبه 4 آبان 1393 ساعت 13:29

خداکنه دورتموند بمونه اگه قراره بره بیاد بایرن بهتره

Derenik یکشنبه 4 آبان 1393 ساعت 15:05

کاش جایی نره و تو دورتموند بمونه

ح.ر.واقف یکشنبه 4 آبان 1393 ساعت 18:37

منم دوست دارم تو دورتموند بمونه و این تیم رو به اوج برگردونه. البته اگه قرار باشه از دورتموند بره به رئال و چلسی یا جایی خارج از المان ,ترجیح میدم بایرن هر طوری شده بخرتش.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد