وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

بن عطیه: رم در قلبم جای دارد

 

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، مهدی بن عطیه مدافع بایرن مونیخ در گفتگو با وب سایت باشگاه آلمانی ادعا کرده که هنوز علاقه زیادی به تیم سابقش رم دارد.

 

به گزارش Asroma27، ستاره مراکشی پس از فقط یک فصل حضور در رم راهی مونیخ شد و اختلاف شدیدی میان او و مسئولین باشگاه ایتالیایی به وجود آمد. 

تصور می کردی که بازگشت به باشگاه سابقت این قدر زیبا شود؟

"بازی برابر هم تیمی های سابق برایم خاص بود. ما خیلی خوب بازی کردیم و این سه امتیاز ارزشمند هستند. شخصا خیلی راضی هستم، ولی به خاطر دوستانم هم کمی ناراحت شدم. اگر بگویم که آن باشگاه و شهر در قلبم جای ندارند دروغ گفته ام."

 

به فکر هم تیمی های سابقت هستی؟

"بله، ولی همگی خیلی ناراحت هستند. امیدوارم رم به همراه ما از مرحله گروهی صعود کند."

 

باورت می شد چنین اتفاقی در الیمپیکو رخ داده؟

"خیلی عجیب بود. مهم این بود که پیروز شدیم و با احترام با رم روبه رو شدیم."

 

انتظار داشتی بهتر مورد استقبال قرار بگیری؟

"صادقانه می گویم، سوت های زیادی نشنیدم. کاملا تمرکزم را حفظ کردم و فقط می خواستم بهترین بازی ام را انجام دهم. امیدوارم نشان داده باشم که چرا بایرن مرا انتخاب کرده است. از مربی، رومنیگه و سامر که به من اعتماد کردند تشکر می کنم."

 

تفاوت میان رم و بایرن در چیست؟

"رم برای کسب اسکودتو بازی می کند، ما برای کسب قهرمانی لیگ قهرمانان. البته سبک بازی ما هم متفاوت است. فقط کاری را می کنم که مربی از من می خواهد و باعث افتخارم است که در کنار بازیکنانی بزرگ بازی می کنم."

 

پیروزی را جشن گرفتید؟

"نه، ما باید به فکر بازی بعدی که برابر گلادباخ است باشیم که برای کسب قهرمانی بوندس لیگا مهم خواهد بود. باید تمرکزمان را حفظ کنیم."
 

منبع

نظرات 2 + ارسال نظر
دیوونه بایرن شنبه 3 آبان 1393 ساعت 10:21

شرمنده قلبتو پاره پاره کردیم

مسلم بایرنی یکشنبه 4 آبان 1393 ساعت 15:18

چه جالب هفتسلونا +آس هفت

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد