وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

گارسیا: شکست مقابل بایرن فراموش نشدنی است

 

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، رودی گارسیا، سرمربی تیم آاس رم ایتالیا، عصر امروز در نشست مطبوعاتی حاضر شد و در خصوص شرایط تیمش برای دیدار فردا مقابل سامپدوریا به صحبت پرداخت.

جالوروسی که سه شنبه شب در لیگ قهرمانان، متحمل شکست سنگین 7-1 از بایرن مونیخ شد، اکنون باید در رقابت های سری‌آ در لوئیجی فراریس به مصاف سامپدوریا رود.

گارسیا در نشست مطبوعاتی در این خصوص گفت:

"شکست سه شنبه دلیلی برای توقف ما نخواهد داشت، ما در لیگ شش برد از هفت مسابقه کسب کرده ایم و جاه طلبانه به کارمان ادامه می دهیم. باید از فردا به دنبال شروعی دوباره باشیم. سامپدوریا تیم بسیار خوبی است، آن‌ها در خانه چهار پیروزی کسب کرده اند و تاکنون بدون شکست بوده اند، این نشان می دهد که آن ها تیم بسیار خوبی هستند. انتظار دارم رم جاه طلبی خود را نشان دهد، هرچند پیروزی سخت است، امّا باید دست پر از زمین خارج شویم."

سرمربی رم در خصوص شکست سنگین  مقابل بایرن مونیخ گفت:

" وظیفه من بازگرداندن رم به جمع تیم های قدرتمند اروپا است، امّا سه شنبه شب دیدیم که فاصله ما با لیگ قهرمانان هنوز بسیار زیاد است، کسب نتیجه برای ما بسیار مهم بود، امّا نتیجه ای که رقم می خورد، از عملکردمان در زمین مسابقه حاصل می شود. فراموش کردن این شکست بسیار سخت است، امّا باید به دنبال این باشیم که شنبه عملکرد خوبی از خود ارائه دهیم. بایرن تیم قدرتمندی بود، امّا نتیجه بازی مانند یک تصادف بود، شما ممکن است سال ها رانندگی کنید و اتفاقی برایتان نیافتد، امّا یک بار تصادف کنید، دوباره رانندگی خواهید کرد، ما هم در تلاش خواهیم بود که به روند طبیعی خود بازگردیم." 

 

منبع

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد