وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

بکن‌باوئر: از بابت آلمان نگرانی ندارم

 

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، مردان یواخیم لوو در این تابستان با از پیش رو برداشتن همه‌ی حریفان، جام جهانی را بالای سر بردند. اما از آن زمان به بعد حال و روز خوبی نداشته‌اند.

 آن‌ها در یک بازی دوستانه در خانه به آرژانتین، فینالیست جام جهانی، باختند و پس از یک پیروزی پرزحمت 1-2 برابر اسکاتلند چغر، نخستین شکست تاریخشان برابر لهستان را با نتیجه‌ی 0-2 تجربه کردند و سپس در برابر جمهوری ایرلند در خانه 1-1 متوقف شدند. این نتایج باعث شده که آلمان در رده‌ی چهارم جدول گروه D رقابت‌های انتخابی یورو 2016 قرار داشته باشد.

 

با این حال و در شرایطی که هنوز هفت بازی برای تیم ملی آلمان در این رقابت‌ها باقی مانده است، فرانتس بکن‌باوئر چهره‌ی اسطوره‌ای فوتبال آلمان که جام جهانی 1974 را به عنوان بازیکن و جام جهانی 1990 را به عنوان مربی فتح کرده، می‌گوید نگران تیم ملی نیست. «دلیلی وجود ندارد که نگران صعود به یورو 2016 باشیم، قبل از هر چیز به این دلیل که ما می‌توانیم با قرار گرفتن در رتبه‌ی سوم گروه به این مهم دست پیدا کنیم. اما این اتفاق نخواهد افتاد. دلیلی ندارد که خونسردی خودمان را از دست بدهیم. زیرا این قضیه [افت فرم] بعد از قهرمانی جهان در سال 1974 هم اتفاق افتاد.» 

 

منبع

نظرات 2 + ارسال نظر
مهرسا شنبه 26 مهر 1393 ساعت 09:17

بچه ها به خودشون میان. شک ندارم. ولی نمیتونم نگران نباشم.

هیملر شنبه 26 مهر 1393 ساعت 15:18

بچه ها به فرم اصلیشون برمی گردن.شکست ما به خاطر ضعف ما نبود بلکه به خاطر بد شانسی بود بازی ها همه دست ما بود ولی نتونستیم از موقعیت ها استفاده کنیم.100 دفعه گفتم بازم میگم مشکل مانشافت کبیر تو خط دفاع هستش واقعا دفامون ضعیف.به امید پیروزی جام ملت ها 2016 کور شود هر انکه نتوان دید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد