وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

واتسکه: بایرن همه‌ی بازیکنان دورتموند را می‌خواهد

 

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، باشگاه بایرن مونیخ سال گذشته توانست با برآورده کردن شرط فروش 37 میلیون یورویی موجود در قرارداد ماریو گوتزه، او را به ترک دورتموند مجاب کند و سال بعد هم  روبرت لواندوفسکی را پس از اتمام قراردادش با زنبورها با یک قرارداد آزاد به آلیانس آر‌نا بکشاند.

 آن‌ها حالا در حال مذاکره برای انتقال مارکو رویس از دورتموند هستند و این امر خشم هانس یواخیم واتسکه مدیرعامل این باشگاه را برانگیخته است.

 

«بازیکنانی این‌جا در دورتموند هستند که با 20 درصد پول کمتر هم راضی به بازی اند. اما وقتی کار به 50 درصد پول کمتر برسد دیگر این شرایط برقرار نیست. این‌جا ست که رئال مادرید و بایرن مونیخ وارد معرکه می‌شوند. انگار آن‌ها [بایرنی‌ها] همه‌ی بازیکنان ما را می‌خواهند.» واتسکه اذعان می‌کند که رو در رو با کارل هاینتس رومنیگه مدیر بایرن حرف نمی‌زند. «رابطه‌ی سرد ما واقعی است. افرادی هستند که احساس من درباره‌شان مثبت‌تر است. دنیا نیازی به دوستی واتسکه و رومنیگه ندارد. کسی از این بابت نمی‌میرد.»

 

رومنیگه ادعا کرده بود که شرط فروش قرارداد رویس در پایان این فصل از 35 به 25 میلیون یورو کاهش خواهد یافت. او این هفته هم با بیان این که بایرن «مجبور است» انتقال رویس را مد نظر قرار دهد، عصبانیت واتسکه را بیشتر کرده بود. 

 

منبع

نظرات 1 + ارسال نظر
mojtaba شنبه 26 مهر 1393 ساعت 01:04

دورتموند تیم دوست داشتنی ای هستش و منم دوست ندارم دورتموند ضعیف بشه بشه و تو اروپا جلوی تیمای اسپانیایی و انگلیسی کم بیاره.در ضمن لیگ تک قطبی هم جذابیتشو از دست میده و اخرش به ضرر بایرن تموم میشه ولی به شرطی که دورتموندی ها عرضه داشته باشن بازیکناشو حفظ کنن و اونارو به انگلیسی ها و اسپانیایی های اشغال نفروشن که پس فردا واسه تیمای المانی شاخ بشن...اگه قراره برن اون تیما خب بهتره بیاد بایرن...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد