وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

رومنیگه: مجبوریم به بند فسخ قرارداد رویس فکر کنیم

 

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، مدیر باشگاه بایرن مونیخ اعلام کرد این باشگاه می تواند جذب هافبک ملی پوش دورتموند را در دستور کار داشته باشد.

تیم فوتبال بایرن مونیخ در 18 ماه گذشته موفق شد ابتدا ماریو گوتسه و پس از آن هم روبرت لواندوفسکی را از بورسیا دورتموند به خدمت بگیرد و حالا ظاهراً در فکر استخدام مارکو رویس و هت تریک در جذب ستاره های زردپوشان وستفالن است.

کارل هاینتس رومنیگه در گفت و گو با شبکه تلویزیونی «Sport 1» آلمان در خصوص هافبک ملی پوش دورتموند که در پایان فصل 15-2014 رقم فسخ قراردادش از 35 میلیون یورو به 25 میلیون یورو کاهش خواهد یافت، گفت: اگر یک ملی پوش آلمانی بند فسخ قرارداد داشته باشد و قراردادش رو به اتمام باشد بایرن مونیخ مجبور است به آن فکر کند. بند فسخ قرارداد مارکو رویس هم که شناخته شده است.

وی افزود: اینکه اقدام به خدمت گرفتن رویس خواهیم کرد یا خیر نمی توانم چیزی را پیش بینی کنم، چون در ابتدا باید در داخل مجموعه خودمان در این خصوص صحبت کنیم. باشگاه های زیادی از کشورهای مختلف وجود دارند که علاقمند به جذب مارکو هستند. البته دروتموند هم تلاش خواهد کرد تا قرارداد او را تمدید کند ولی در پایان این خود رویس است که تصمیم نهایی را خواهد گرفت.

رویس همچنان سه سال دیگر با زردپوشان وستفالن قراردارد دارد و یورگن کلوپ، سرمربی دورتموند امیدوار است تا هافبک نفوذی اش را در این تیم حفظ کند.
 

منبع

نظرات 4 + ارسال نظر
mohammad شنبه 26 مهر 1393 ساعت 07:02 http://bayern.blogsky.com

شما نظرت محترم اما بایرن که نمیتونه دست روی دست بزاره تا ریال یا هر تیم دیگه ای رویس را بخره منم موافقم که ضعیف شدن دورتموند به نفع بایرن نیست اما این به مدیران دورتموند برمیگرده که به فکر آینده تیمشون باشن نه بایرن. اگر رویس بخواد از دورتموند بره چه فرقی میکنه که به چه تیمی بره پس دورتموند خودش باید به فکر باشه. بایرن نمیتونه نسبت به رویس بی تفاوت باشه

Fereshteh شنبه 26 مهر 1393 ساعت 14:48

رویس رو بگیرین

Derenik شنبه 26 مهر 1393 ساعت 20:43

رویسو بزار بمونه دورتموند
ما دراکسلر رو باید بگیریم

hamed شنبه 26 مهر 1393 ساعت 23:52

آقای صاحب این سایت!
نظر من چه ایرادی داشت که پاکش کردی؟
تازه حال منتقدای واقعی پپ رو میفهمم که همیشه نظرشون پاک میشه...
ایرانی هستیم دیگه!
تحمل مخالف منطقی نداریم...
چیکار میشه کرد...؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد