وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

دلخوری بازیکنان ملی پوش بایرن از سخنان تونی کروس

 

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، بعد از بازی های ضعیف تیم ملی آلمان در مقابل لهستان و ایرلند جنوبی تونی کروس بازیکن ملی پوش رئال مادرید از بازی بازیکنان هم تیمی خود وبه خصوص از بازیکنان ملی پوش بایرن انتقاد نمود حالا گزارش رسیده خبر از ناراحتی ودلخوری این بازیکنان از سخنان وانتقادهای بازیکن رئال مادرید میدهند.

تونی کروس پس از بازی به خبر نگار شبکه RTL و همچنین پس از بازگشت به مادرید در مصاحبه کاملا مشابه ای عنوان نمود :"در دقایق پایانی بازی خوب کار نکردیم و تاوان عملکرد خود را نیز پرداختیم. نتوانستیم آرامش خود را حفظ کنیم و موقعیت های زیادی را برای گلزنی از دست دادیم .باید در دقایق پایانی به حفظ توپ می پرداختیم و با وجود بازیکنان بزرگی که در تیم حضور داشتند از این کار هم عاجز ماندیم.متاسفانه بسیاری ازبازیکنان تیم ملی آلمان در بهترین باشگاه های کشور و اروپا بازی می نمایند ولی جدیت لازم را برای پیروزی از خود نشان نمی دهند."

این سخنان تونی کروس به مذاق بسیاری از بازیکنان ملی پوش آلمان وبه خصوص ملی پوشان باشگاه بایرن مونیخ خوش نیامده است و آنها ناراحتی خود را از این سخنان و انتقادات بازیکن رئال مادرید ابراز نمودند. تونی کروس تنها گل ژرمنها را در این دو دیدار مقدماتی به ثمر رسانیده بود. 

 

منبع

نظرات 17 + ارسال نظر
علیss جمعه 25 مهر 1393 ساعت 01:24

حالا دلیلی نداره ازش دفاع کنم
ولی خیلی از بازیکنای خوب کم کاری کردن همشونم مال بایرن نبودن که
درست که این حرفش کنایه داره ولی بایرنم یه کم رو حرفای کروس حساس شده
این نظر شخصی منه

اکبرماتئوس جمعه 25 مهر 1393 ساعت 01:54 http://ABUALISINA

حالا یه گل زده
چقدر شلوغش کرده

احمد جمعه 25 مهر 1393 ساعت 03:52

جو تبلیغاتی رئال اینو هم گرفته.فکر می کنه که همه چی رو باید بگه و دوربینها و مردم واسش چه چه و به به می کنن

هیچوقت یادم نمیره اوزیل می گفت من در ریال می خوام توپ طلا روببرم بعد با ناسپاسی گذاشتنش کنار.
من همین اینده رو برای کروس متصور هستم . دو فصل بیشتر دوم نمیاره.

mohammad جمعه 25 مهر 1393 ساعت 08:22 http://bayern.blogsky.com

حالا یه گل زده مگه شاهکار کرده. آلمان بازیکنای مصدومش برسن دوباره قوی میشه

... جمعه 25 مهر 1393 ساعت 08:27

با این که از کروس دلخورم ولی به نظرم کاملا درست گفته تو بازی لهستان و ایرلند جدیت نداشتن و هیچ کدوم از بازیکن ها سطح واقعی شون رو نشون ندادن تونی تو این دوتا بازی واقعا بهترین بود

افن برگ جمعه 25 مهر 1393 ساعت 10:31

لحظه شماری میکنم واسه روزی که از رئال با لگد بندازنش بیرون....اوزیل با اون همه استعدا و خلاقیت تو اون تیم بی صاحب دووم نیاورد...چند وقت پیش میگفت از بچگی آرزو داشتم تو رئال بازی کنم..از اونجا که شوتیدنش بیرون میگه از بچگی عاشق کدوم تیم بودم؟؟؟؟؟

امیر مونیخی جمعه 25 مهر 1393 ساعت 11:17

کروس واقعا بازیکن خوبیه رىال لیاقتش رو نداره
ولی بعضی از حرفاش ناراحت کننده هس ب عنوام ی بازیکن آلمانی :

( سطح بازیای لالیگا بالا تر از بوندسلیگا هس )

منم بودم با این حرفش بهم بر میخورد چ برسه ب هم باشگاهیاش

دیوونه بایرن جمعه 25 مهر 1393 ساعت 12:41

کروس اشغال

stefan effenberg جمعه 25 مهر 1393 ساعت 13:44

از وقتی رفته ریال مادرید فقط حرف میزنه بایرن که بود سال به سال مصاحبه نمی کرد.

میرزایی جمعه 25 مهر 1393 ساعت 13:53

بازیکنای بی غیرت مزخرف بی لیاقت .... خوشم می آد از عمون اول گفته این بی غیرته

mousa جمعه 25 مهر 1393 ساعت 18:27

یکی نیست بهش بگه تو باخت جلو رئال مادرید که گند زدی تو بازی عاجز نبودن

فکر کردین ریبری ، روبن ، مولر پیشنهادهای مالی بهتر از بایرن بهشون نشده ، خودشون نرفتن

ولی کروس به خاطر لجبازی و پول رفت

بهتر که از بایرن رفت

نوید جمعه 25 مهر 1393 ساعت 19:15

اقا درسته کروس هم مال المانه اما ازت متنفر شدم
تا رفت رعال افتاد به مالیون اونا
حالم ازت به هم میخوره
بدبخت انگار از پشت کوه اومده
امیدوارم ریده بشه تو بازیش تو رعال تا بفهمه ترک بایرن و اینهمه تعریف از رعال کردن اخرش جی میشه
حمال از روزی که رفته میکه رعال بهترین باشکاهه
بدبخت اینم مثل متزودا پاچه خار رعال شده

نوید جمعه 25 مهر 1393 ساعت 19:22

إصلاح میکنم
حالم ازت به هم میخوره
رفت رعال شروع کرد به مالیدن رعال
مثل متزلدر که همش از مال رعال بالا میره

ggss جمعه 25 مهر 1393 ساعت 20:51

بابا فهمیدیم از کروس بدتون می یاد خیلیا ممکن بدشون بیاد ولی لطفا ادب رو رعایت کنید
بعضیا بایرنو دوست داشتن و دارن و فکر می کنن چون بایرن رو دوست دارن باید تیم ملی آلمانم دوست داشته باشن آقا تو تیم ملی که فقط بایرنی ها نیستن خوشت نمی یاد برو پی کارت
من آنچنان دو آتیشه بایرنی نیستم شاید تیم باشگاهیم فرق کنه
ولی هزار آتیشه طرفدار آلمانم
کروسم دوست دارم چون اگه تک گل آلمان نمی زد شاید الان ۱_0 می باختیم

بایرن 5 ستاره جمعه 25 مهر 1393 ساعت 21:34

کروس ی آشغاله تازه به دوران رسیده س
تا از آلمان رفت ذات خودشو نشون داد
خاک تو سر بی جنبت

Derenik شنبه 26 مهر 1393 ساعت 20:35

خیلی آدم بی تعصب و بی غیرتی هست به زودی اوزیل و خدیرا و شواینی برمی گردن اونا هزار برابر این لیاقت دارن

Müller جمعه 2 آبان 1393 ساعت 14:21

انقدر به کروس بی احترامی نکنین ، من خودم از سال ٢٠٠٨ عاشق تیم ملی آلمان و بایرن بودم و هستم ، کروس یه جورایی هم راست میگه ، فکر کنم بچه ها یه کمی بعد از جام جهانی مغرور شدن ، ولی میشه دلیل ضعف رو خداحافظی لام از تیم ملی و مصدومیت اوزیل و شواین اشتایگر و خدیرا و ... گفت . به نظر من لو ریسک زیادی میکنه که یه مشت جوون بی تجربه رو توی بازی های مهم به بازی میاره ، اگر ترکیب اصلی تیم برقرار شه دوباره مثل قبل قوی میشیم .
به امید قهرمانی المپیک و یورو ٢٠١٦ و جام جهانی ٢٠١٨ .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد