وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

خرید لواندوفسکی؛ صحیح یا غلط؟

 

بعد از 4 سال موفق در دورتموند، روبرت لواندوفسکی به خواست خود تصمیم گرفت تا به تیم رقیب ملحق شود. انتقالی که باعث متشنج تر شدن روابط دو باشگاه گردید.

در ادامه سعی داریم تا به طور دقیقتری این انتقال را مورد بررسی قرار دهیم:

مبلغ و نحوه ی انتقال

عدم فروش لوا به بایرن توسط سران دورتموند،بی شک یکی زا بدترین لجاجت های مدیران یک باشگاه در طول تاریخ بوده است.چرا که با توجه به علاقه ی شدید بایرن به این بازیکن،سران دورتموند می توانستند پول خوبی از فروش این بازیکن به دست آورند.اما تصمیم به ترک یکباره ی گوتزه باعث شد تا سران دورتموند این بازیکن را تا آخر مدت قراردادش نگه داشته و سرانجام آن را رایگان به بایرن بدهند.

لواندوفکسی که خود علاقه ی زیادی به پیوستن به بایرن داشت در این تابستان قراردادی 5 ساله با تیم نخست فوبتال آلمان به امضا رساند:"من 4 سال موفق در دورتموند داشتم.اما حس کردم که زمان رفتن رسیده است.هر بازیکنی در زمانی نیاز به یک تجربه ی جدیدی در زندگی حرفه ای خود احساس می کند.من به بایرن آمدم تا عناوین بیشتری را با این تیم کسب نمایم."

تا به اینجای کار

رابرت 26 ساله کارش را با شکست 2-0 در سوپرکاپ آلمان برابر تین سابقش آزاد کرد.در دیداری که وی همانند مجموعه ی بایرن ناامید کننده ظاهر شد.

لوا در برد 4-1 برابر پروسن مانستر در راند اول جام حذفی اندکی بهتر ظاهر شد و توانست یک پاس گل برای هم تیمی هایش مهیا کند.کاری که وی در دیدار برابر با وولفسبورگ هم انجام داد.

اما در دیدار برابر شالکه بود که پای لوا برای اولین بار در بوندس لیگا در تیم جدیدش به گل باز شد و با وجود تسوای بایرن،لوا زننده ی تک گل تیمش در این دیدار بود.برد 4-0 برابر پادربورن دیداری بود که لوا توانست در آن یک بار دیگر موفق به گلزنی شود.

اما زدن دو گل کگافی نبود و انتقادات زیادی از وی در تیم جدیدش انجام شد.تا جاییکه دیتمار هامان اعلام کرد وی مناسب تیم بایرن مونیخ نیست:"به عقیده ی من لوا نمی تواند تاثیری که در دورتموند داشت،در باینر داشته باشد و این مساله در دراز مدت تبدیل به یک مشکل برای بایرن خواهد شد."

اما زدن دو گل در برابر هانوفر باعث شد تا این مهاجم سابق لخ پوزنان تا حدودی منتقدان خود را راضی و ساکت کند.

آینده

عملکرد فوق العاده ی وی در دوتموند باعقث شده است تا با وجود اینکه تنها چمد ماه از حضور این بازیکن در بایرن می گذرد،انتقادات از وی شروع شده باشد؛که آیا او می تواند گره گشای بایرن در دیدار های حساس باشد؟

مربی سابق بارسلونا موفقیت هایش را اکثرا در سیستم 9 کاذب بدست آورده و استفاده از یک مهاجم  سنتی در بیشتر مواقع در تفکرات پپ جایی نداشته است.این قضیه عمده ترین علتی است که امثال هامان وی را مناسب تیم بایرن نمی دانند.

اما سرمربی بایرن مونیخ بارها اعلام کرده است که لوا جزء ارکان اصلی تاکتیکش است و روی این بازیکن حساب ویژه باز کرده است:"من از نمایش لوا تا به اینجای کار بسیار راضی هستم.او در هر بازی در کمترین حالت 2 یا 3 موقعیت گلزنی برای خودش ایجاد می ند.او مهاجمن باهوشیست که  همیشه در زمین بازی در موقعیت صحیح قرار می گیرد."

عملکرد لوا در برابر پادربورن و هانوفر نشان داد که لواندوفسکی شم بالایی در گلزنی دارد و جزء برترین ها در پست خودش می باشد.شاید لواندوفسکی مسی نباشد اما منکر کمک ها و بازی های خوبش در بایرن تا به اینجای کار نباید شد.سرمربی اسپانیایی بایرن می داند که این مهاجم اهل لهستان،جزء کسانی است که برای موفقیتش رد بایرن به او کمک زیادی خواهد کرد.

 

7

بازی

6

حضور در ترکیب اولیه

35.5%

برتری در نبرد تن به تن

40%

برتری در دوئل هوایی

553دقیقه

مدت بازی

4

گل

3

تعویض در جریان بازی

20(9)

شوت(درچارچوب)

133.75دقیقه

گل /بازی

159(72%)

پاس(صحیح)

26.75

پاس در هر بازی

2

سانتر

8

ایجاد موقعیت

2

پاس گل

0

بلوک

7

خطا

7

مورد خطا واقع شدن

0

کارت زرد

 

 

منبع

نظرات 2 + ارسال نظر
sirsir جمعه 25 مهر 1393 ساعت 11:04

بعد از البر مهچین بازی کن و مهاجم خوبی رو در اختیار نداشتیم.واقعا عالی بازی میکنه

hamed شنبه 26 مهر 1393 ساعت 00:32

مهم ترین شاخصه ی لوا برای خریدش قدرت بازی ترکیبیش و حمل توپ و تکنیکش به عنوان آخرین فرد تو زمینه.اگه قرار بود لوا برا گلزنی فقط باشه که بایرن گومز و مانزو رو داشت.کمترین شاخص یک مهاجم عالی گلزنیشه.تو بایرن گل زده میشه لوا نباشه مانزو نباشه روبن مولر ریبری گوتزه پیزارو اون گل لعنتی رو میزنند.اما مهم اینه مهاجم نوک از تیم خارج نزنه چون بیشتر مهاجما فقط گل میزنند اما این لوا رو نگاه کنید:
7مورد خطا واقع شدن
2پاس گل
8ایجاد موقعیت
159(72%)پاس(صحیح)
26.75پاس در هر بازی
2سانتر

اینه مهاجم بایرن!
اینه فوتبال مدرن!
mia san mia

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد