وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

هفت هفته در بایرن

 

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، روز سه شنبه ژابی آلونسو با بازدید از موزه افتخارات بایرن، نگاهی نزدیک به تاریخ غول باواریا داشت. در همین زمان، سایت اصلی باشگاه با این بازیکن اسپانیایی در مورد هفته های نخستین حضور او در بایرن مصاحبه کرده که در ادامه شاهد آن خواهید بود.

اطلاعات او در مورد بایرن: "اگر تو عاشق فوتبال باشی، پس حتما در مورد تاریخ بایرن هم چیزهایی می دانی. پنج قهرمانی در لیگ قهرمانان، نسل طلایی در 1970، برنده شدن در فینال بزرگ در سن سیرو، شکست بارسلونا. این ها خاطرات دوران کودکی من است. و البته قهرمانی با شایستگی در ومبلی و یک فصل فوق العاده با سه گانه. بازیکنان بزرگی که در اینجا بازی کرده اند، نام هایی که تنها در تاریخ بایرن بزرگ نبودند، بلکه کارهای مهمی برای فوتبال انجام داده اند. همه ی دنیا بایرن را می شناسند."

 

انتقال او به بایرن: "جدایی از رئال تصمیم راحتی نبود. اما من احساس کردم که مناسب ترین زمان برای پیمایش یک مسیر جدید است. من چالش جدیدی می خواستم و شانس حضور در یک کشور جدید، لیگی جدید و یک تیم رده بالای جدید را به دست آورده بودم. ابتدا لیورپول بعد رئال مادرید و اکنون بایرن."

 

هفته نخست حضور او در بایرن: "من از تمام اتفاقاتی تا کنون رخ داده بسیار راضی ام. در این باشگاه حس می کنم که در خانه هستم. واقعا نمی توانم حتی از آب و هوا گله کنم. من رابطه بسیار خوبی با مربی دارم. ما بسیار با هم صحبت می کنیم و من به خوبی می دانم که او چه انتظاراتی از من دارد."

 

اولین بازی او برای بایرن: "همیشه نخستین بازی راحت است، اگر که شما به یک تیم موفق ملحق شده باشید. من باید با باشگاه، مربی و بازیکنان هماهنگ می شدم و تا کنون همه چیز به خوبی پیش رفته. من اعتمادی که هم تیمی ها نسبت به من دارند را حس می کنم. آن ها می دانند که من چه چیزهایی را می توانم به تیم اضافه کنم. اینجا یک باشگاه برنده است و این کار را برای من ساده تر می کند."

 

نقش او در تیم: "البته که من می خواهم بازیکن مهمی در تیم باشم. اما فکر می کنم این نکته را باید بازیکنان آلمانی تیم در رختکن بگویند. می دانستم که در اینجا بازیکنان آلمانی از اهمیت بالایی برخوردارند."

 

تفاوت ها میان استایل بازی در رئال و بایرن: "نحوه ی رسیدن به دروازه حریف و بازی سازی در اینجا کمی کندتر است و ما با حوصله زیاد به دنبال فرصت مناسب برای گشودن دروازه هستیم. در مادرید با کریستیانو رونالدو و گرت بیل، بازی بیشتر مستقیم و سریع است." 

 

اهداف او در بایرن: "اگر تو در بایرن بازی کنی، برای همه چیز خواهی جنگید و رسیدن به هر جامی در اینجا ممکن است. تا کنون خوب کار کرده ایم اما می خواهیم همچنان بهتر شویم و در پایان فصل و نبرد برای کسب قهرمانی، کار را با رتبه نخست به پایان برسانیم."

 

آ اس رم حریف بعدی در لیگ قهرمانان: "رم در فصل قبل یک گام بزرگ به جلو برداشته، من در بازی های پیش فصل به همراه رئال با آن ها بازی کرده ام. همچنین بازی قبلی رم در برابر یوونتوس را نیز تماشا کرده ام. آن ها برای قهرمانی در ایتالیا می جنگند و می خواهند به دور حذفی لیگ قهرمانان صعود کنند. بازی در رم برای ما بسیار مهم خواهد بود. ما در جدول شرایط خوبی داریم و می خواهیم هرچه زودتر جواز حضور در مرحله بعد را کسب کنیم."

 

پپ گواردیولا: "او بسیار قائده مند و با اصول عمل می کند. او تمام جنبه های بازی را آنالیز می کند و دانش فنی بالایی دارد. او همواره ایده های جدید دارد و دائما می خواهد کیفیت بازی ما را افزایش دهد. او ساعت ها برای پیاده سازی نقشه برای هر بازی وقت می گذارد. من از او چیزهایی فراوانی می آموزم."

 

آرین روبن: "من فکر می کنم که آرین بهترین بازیکن جام جهانی بود. او فصل گذشته در سطح فوق العاده ای بازی می کرد. او بازیکنی است که در هنگام تصاحب توپ، می تواند تفاوت ها را رقم بزند و شما می دانید که او همواره تاثیر خود را در بازی می گذارد. ما می توانیم خود را برای داشتن او در تیم خوش شانس بدانیم. شما به بازیکنانی مانند او نیاز دارید."

 

بازگشت تیاگو و فرانک ریبری به زمین تمرین: "این فوق العاده است. امیدوارم که آن ها هرچه زودتر به میادین باز گردند. همچنین امیدوارم باستی (شواین اشتایگر) نیز خیلی زود شرایط حضور در مسابقه را به دست آورد. آن ها بازیکنان مهمی برای تیم هستند. به آن ها نیاز داریم."

 

زندگی در مونیخ: "مونیخ یک کلان شهر زیباست. من و خانواده ام واقعا احساس می کنیم که اینجا خانه ی ماست. تنها نکته ی سخت یادگیری زبان آلمانی است. این مورد کمی زمان خواهد برد." 

 

منبع1 

 

منبع2

نظرات 2 + ارسال نظر
007 پنج‌شنبه 24 مهر 1393 ساعت 12:27

فوق العاده اس این ژابی

دیوونه بایرن پنج‌شنبه 24 مهر 1393 ساعت 14:15

واقعا شخصیت بزرگی داره درود بر تو مرد بزرگ

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد