وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

وکیل شقیری :درخواست جدایی موکلم را به باشگاه بایرن ارسال خواهیم کرد

 

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، در حالی که ژردان شقیری صحبتهایی مبنی بر ماندن در باشگاه بایرن مونیخ می زند اما وکیل این بازیکن کاملا صحبتهای موکلش را تکذیب واعلام مینماید موکلش می خواهد باشگاه مونیخی را ترک نماید.

وکیل ژردان شقیری که به نظر می رسد با روسای باشگاه مونیخی نیز روابط چندان دوستانه ای ندارد در این مورد می گوید :"باشگاه های بزرگ ایتالیایی و انگلیسی به دنبال جذب زردان می باشد من فکر می کنم موکلم اینده چندان خوبی در بایرن نداشته باشد وهمچنین از حضور در این تیم چندان راضی باشد. از همین رو به زودی درخواست رسمی مبنی بر اجازه جدایی موکلم از باشگاه بایرن مونیخ را به سران این باشگاه ارسال می نماییم."

جالب است که بدانید هافیک سویسی باشگاه بایرن چندی قبل اعلام کرده بود "حالا که باشگاه بایرن اجازه جدایی به من نمیدهد من نیز به خواسته آنان احترام می گذارم وان را می پذیرم وتا موقعی که در باشگاه بایرن بازی می کنم تمام تلاشم را برای موفقیت این تیم به کار خواهم بست."

سه باشگاه ایتالیایی اینتر ،یوونتوس و میلان وچند باشگاه انگلیسی نظیر لیورپول وتاتنهام خواهان جذب ژردان شقیری می باشند.  

 

منبع

نظرات 3 + ارسال نظر
افن برگ چهارشنبه 23 مهر 1393 ساعت 23:46

به سلامت..ممنون از زحماتی که واسه بایرن کشیدی

امیر پنج‌شنبه 24 مهر 1393 ساعت 00:20

بیا برو بابا.خستمون کردی

امیر مونیخی پنج‌شنبه 24 مهر 1393 ساعت 10:45

وکیله ی جور گفت (درخواست جدایی موکلم را به باشگاه بایرن ارسال خواهیم کرد) ک گفتم حالا احضاریه دادگاه هس

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد