وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

رومنیگه: انگلیسی ها به ما حسادت می ورزند؛ رویس شخصاً تیم آینده اش را مشخص می کند

 

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، کارل هاینس رومنیگه نایب رئیس باشگاه بایرن مونیخ می گوید با لیگ برتر انگلیس بر سر کسب رتبه دوم در رده بندی یوفا رقابت خواهند کرد.

به نقل از اشپورت آینس، رومنیگه امروز در یک مصاحبه اختصاصی با این کانال تلوزیونی شرکت کرد. رومنیگه همچنین از احتمال تمدید شدن قرارداد ماتیاس زامر حرف زد.

رابطه لیگ برتر و بوندس لیگا: "فکر می کنم در حال حاضر آن ها کمی به ما حسادت می کنند. تیم های لیگ برتر درآمد بالایی دارند، اما در جنبه ورزشی آن ها برخی اوقات قافله را به بوندس لیگا واگذار کرده اند. چند سال قبل بوندس لیگا در رده بندی لیگ ها از نظر یوفا در مکان چهارم جای داشت، اما اکنون به مکان سوم رسیده ایم. در دو سال اخیر ما در کسب امتیازات لیگ برتر را شکست داده ایم و از تمامی تیم های مصرانه می خواهم در هفته های آینده در رقابت های اروپایی بیشترین امتیازات ممکن را کسب کنند. ما می توانیم در سال جاری لیگ برتر را پشت سر بگذاریم و این شکستی بزرگ برای مسئولان این لیگ خواهد بود. "

نگرانی درباره وضعیت تیم ملی: "تنها چیزی که به وضوح درباره اش نگرانی ندارم  همین موضوع است. همه ما می دانیم و معتقدیم که این یک مشکل و بحران نیست و در پایان رقابت ها تیم مشکلی نخواهد داشت. بعد از کسب مقام قهرمانی در جام جهانی همه چیز خوب و بدون مشکل پیش نرفت. نباید فراموش کنیم که لام، کلوزه و مرته ساکر از تیم خداحافظی کرده اند. این تیم یک دهه موفق را پشت سر گذاشته است و نباید این را فراموش کرد. بازیکنان مهم دیگری همچون شواین اشتایگر به دلیل مصدومیت هم اکنون در دسترس مربی قرار ندارند. باید برای چند ماه این گونه حرکت کردن تیم [سکندری حرکت کردن] را تحمل کرد. معتقدم که در 2015 یک تیم بسیار موفق خواهیم داشت و این تیم بدون شک جواز حضور در یورو 2016 را کسب خواهد کرد. "

پپ گواردیولا: "از بودن پپ بسیار راضی و خوشحال هستم. برای من او بهترین مربی جهان است. امیدوارم او مدتی طولانی و تا جایی که امکان داشته باشد با ما بماند. ماندن ما در مسیر موفقیت با او تضمین شده است. "

رابطه با بروسیا دورتموند: "دورتموندی ها قبلاً اعلام کرده اند که علاقه به خوردن غذا با بایرنی ها سر یک میز ندارند و این تصمیم آن ها است و نیازی به رفتن به دادگاه ندارد. من احترام زیادی برای دورتموندی ها قائل هستم و فکر نمی کنم نیازی به هوا کردن دود صلح داشته باشیم. "

مارکو رویس: "مبلغ بازخرید او مشخص است. درباره اینکه ما او را خواهیم خرید امروز نمی توانم به صورت جدی صحبت کنم اما کمی دباره این موضوع می توانیم حرف بزنیم. به دلیل بازی مقابل آن ها در 1 نوامبر نمی خواهم درد دورتموندی ها را تازه کنم. بدون شک آن ها می خواهند قرارداد رویس را تمدید کنند، همچنین می توان تصور کرد تیم های بزرگی از کشورهای مختلف برای امضا قرار داد با او علاقه نشان دهند، اما در پایان خود بازیکن برای آینده اش تصمیم خواهد گرفت و باید تصمیم او محترم شمرده شود. "

تمدید قرارداد ماتیاس زامر: "به موقع با ماتیاس زامر و کارل هوفنر برای تمدید قرار داد مذاکره خواهیم کرد و تمدید رسیدن به توافق با آن ها بعید نیست و باید تا نشست سالانه صبر کرد. مطمئن باشید که بایرن مونیخ مدیرورزشی اسپانیایی نخواهد داشت. ما از عملکرد زامر بسیار راضی هستیم. "
 

منبع

نظرات 2 + ارسال نظر
علی حیدریان چهارشنبه 23 مهر 1393 ساعت 23:41

رومنیگه واقعا گل گفتی در ایران هم گزارشگر وطنی لیورپول پرست به همراه دار و دسته اش که کل برنامه ها رو اشغال کردند به آلمان ها حسودی می کنند. دوستان عزیز هیچ وقت یادم نمی رود وقتی جاودانی پس از قهرمانی تیم ملی آلمان می گفت دارم سکته مغزی می کنم.

دیوونه بایرن پنج‌شنبه 24 مهر 1393 ساعت 14:19

انگلیسی های کثیف

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد