وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

نظر ژرمنها پس از تساوی برابر ایرلند

 

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، شب گذشته در سومین دیدار مرحله مقدماتی جام ملتهای اروپا تیم ملی فوتبال آلمان با نتیجه 1 بر 1 برابر تیم ملی فوتبال جمهوری ایرلند متوقف شد. در ادامه نظر مربیان و بازیکنان دو تیم را راجع به این دیدار می خوانید.

 

یواخیم لوو : 

همه ی ما ناراحت هستیم. در لحظات پایانی بسیار بی برنامه بازی می‌کردیم و فقط توپ‌های بلند به سمت خط حمله می‌فرستادیم. توپ را نگه نمی‌داشتیم و از دست می‌دادیم. در مجموع، بازی سختی بود. باید صبور باشیم. در نیمه ی اول، در عرض و عمق بازی نمی‌کردیم. برای دفاع ایرلند هیچ خطری ایجاد نکردیم. در نیمه دوم فشار را بیشتر کردیم ولی متاسفانه بیش از یک گل به ثمر نرساندیم. مقابل جبل الطارق پیروز خواهیم شد و دوباره تمرکزمان را کسب می‌کنیم. سپس سال بعد با قدرت باز می‌گردیم. 

 

تونی کروس : 

بدیهی است که بابت از دست رفتن برد و کسب تساوی ناراحت هستیم. هیچ لزومی نداشت این برتری را از دست دهیم. در اکثر اوقات بازی خوب کارکردیم. در لحظات آخر آرامش کافی نداشتیم. برای 4، 5 دقیقه از سیستم بازی خود فاصله گرفتیم و بی توجه شدیم که نتیجه‌اش همین شد. 

 

جروم بواتنگ : 

ما خودمان تقصیر را به گردن می‌گیریم. اگر شما نزدیک به پایان بازی توپ را از دست بدهید و گل بخورید، عملاً خودتان خواسته‌اید این اتفاق بیافتد. ما باید توپ را دفع می‌کردیم. این‌طوری گل خوردن خیلی سطح پایین است. این یک تیم جوان است، اما جوان‌ترین بازیکن هم در لیگ قهرمانان بازی کرده است. نباید این اتفاق به این سادگی برای ما می‌افتاد. 

 

لوکاس پودولسکی :

انتظار می‌رفت که رسانه‌ها بخواهند روی این شرایط نام بحران بگذارند. ما تمایل نداشتیم تا از این دو مسابقه تنها یک امتیاز به‌دست بیاوریم. ما در این مسابقه‌ها اصلاً بد بازی نکردیم، اما به هر حال، این فوتبال است و بازی خوب کافی نیست. ما بازیکنان زیادی داریم که در جام جهانی بازی کرده‌اند. در نتیجه این شاید صرفاً بدشانسی باشد. 

 

مارتین اونیل (سرمربی تیم ملی جمهوری ایرلند) : 

در این دیدار ما هرگز مایوس نشدیم و تا پایان به جنگیدن ادامه دادیم. من هرگز احساس نکردم تیم ایرلند از جریان بازی خارج شده است و این نشان دهنده کار بزرگ بازیکنان ما است. این نمایش تلاشی ستودنی از بازیکنان ما بود و اگرچه برخی از بازیکنان کلیدی همراه تیم نبودند اما ما خود را ثابت کردیم. اگرچه تیم اسکاتلند هم با توقف لهستان نتیجه خوبی کسب کرد اما نتیجه ما خیره کننده بود. با این وجود هنوز هم حس می کنم آلمان بهترین و قویترین تیم گروه است.

 

جان اوشی (بازیکن تیم ملی جمهوری ایرلند):

فوق العاده بود، چون گروه بسیار خوبی در اختیار داریم و نمی خواستیم زمین را با باخت ترک کنیم. اکنون همه چیز ویژه تر شده است، چون توانسته ایم با امتیاز بازی را تمام کنیم. مربی مرا در چند دقیقه به پایان بازی، به جلو کشاند و خوشحالم که توانستم از فرصت بدست آمده بهره برم. از بازیکنان کنارم هم باید تشکر کنم. آنها فوق العاده مصمم و سخت کوش بودند. امشب عملکرد بسیار خوبی داشتیم، ولی وقتی جلو کشیدیم، کیفیت بهتری هم از خود بروز دادیم که لذت بخش بود. وقتی آلمان به گل رسید، تحمل آن برایمان سخت بود، چون قصد داشتیم در دقایق پایانی حمله های بیشتری صورت دهیم. آنها حدود 20 دقیقه مانده به پایان به گل رسیدند و ما مجبور شدیم زودتر شروع به حمله کنیم. سرمربی در بین دو نیمه به ما گفته بود که حتی اگر گل هم بخوریم، شانس های خوبی نصیب مان خواهد شد و زمان برای بازی خواهیم داشت. توانستیم همبستگی خود را حفظ کنیم و پاسکاری های خوبی داشته باشیم. شب ویژه ای بود و خوشبختانه من هم توانستم نقش خود را ایفا کنم.

نظرات 8 + ارسال نظر
mojtaba چهارشنبه 23 مهر 1393 ساعت 15:16

یعنی واقعا خیلی زور داره حریفو ۹۰ دقیقه بترکونی اونوقت بازی مساوی تموم بشه...

علی حیدریان چهارشنبه 23 مهر 1393 ساعت 16:24

آلمان تیم تورنمنتهاست. یواش یواش همه چیز درست میشه انشاالله

مسلم چهارشنبه 23 مهر 1393 ساعت 18:30

این هم تاثیرات یک اسپانیائی در راس بهترین باشگاه المانی!!این هم نتیجش...همش تقصیره پپ هست

دیوونه بایرن چهارشنبه 23 مهر 1393 ساعت 18:31

المان قهرمان جهان شد حالشو بردیم الان دیگه بازیهای ملی جذابیت نداره فقط باعث تضعیف روحیه و مصدومیت و خستگی .بازیهای باشگاهی دیدن داره اخه تازه جام جهانی تموم شده

حامد چهارشنبه 23 مهر 1393 ساعت 18:57

تو را به خدا بی انصافی نکنید.اخه مگه چند درصد المان دیشب را تیم پپ تشکیل میدادکه به گواردیولا ربش میدید؟؟؟این نظر شخصی منهکه میگم.دوتا دفاع کناری المان نه تنها در حد این تیم نیستند بلکه تو تیم دوم المانم جایی ندارن.علت این نتایج اخیرم به قول دوستمون مصدومیتهای بیشمار بازیکنان وعدم هماهنگی بازیکنای جانشینه والبته سطح پایین بعضی از اونها به خصوص رودیگر.بازم میگم این نظر شخصی منه

امیر مونیخی چهارشنبه 23 مهر 1393 ساعت 20:45

نه خیرم مقصر فقط و فقط لام هست
چرا تو 30 سالگی تو اوج بازیاش چرا خدافظی کرد ؟
واقعا چرا ؟
باید برگرده تیم بهش نیاز داره
باید برگرده ک لااقل جوونا جا افتاده تر بشن

Ali-Ballack پنج‌شنبه 24 مهر 1393 ساعت 08:47

لعنت به پپ

ali جمعه 25 مهر 1393 ساعت 14:26

اقای ali- Ballack و آقای مسلم..........
تا به حال فوتبال نگاه کرده اید...
یک نگاهی به لایک هایی که دریافت کرده اید بیندازید بقیه هم همین نظر را دارند.
کمی هم منطق داشته باشید.
موقعی که آلمان قهرمان جهان شد چرا نگفتید همه بخاطر پپ بوده،؟
وقتی میبازیم تقصیره پپ هستش،،،،؟
یا در مورد لام ، تیمی که ادعای قهرمانی جهان را داره هیچ وقت متکی به یک یا دو بازیکن نیست. همانطور که الان آلمان هم نیست. بهرحال در تیم حرفه ای در جهان دوران اوجی دارد و در
مقابل دوران فاصله گرفتن از اوج و افت کردن را هم دارد.
نیایید اینجا طوری نظر بدید که طرفداران تیم های دیگه وقتی میبینن برن در سایتهای خودشان
منطق و درک دوستان بایرن و آلمان را به تمسخر بگیرند.اونها نمیگن که شما دو نفر و یا امثال شما درمتون از فوتبال تا این حد هستش، اونها کل مجموعه و دوستان دیگر را با هم زیر سوال میبرند.
اگر باخت مقصرش پپ هستش که نیستش، پس بردن آلمان هم و قهرمانیش در جهان هم
بخاطر پپ هستش، که اینهم نیستش.
اما بشما که منطقتون این هستش میگم که اگر دو بازی را بخت بخاطر پپ در عوض آلمان را قهرمان جهان کرد. این جواب آدمهایی یا منطق شماهاست.
پپ فقط در برد باخت تیم خودش دخیل هستش. آلمان خودش مربی کاملا حرفه ای داره، و
تیم ملی المان دارای ریشه و استراتژی خاص خودش آست که در رگهای این تیم از قدیم تا بحال
در تمام پایه های این تیم جریان داره.
تیمی داریم الان که بیش از اندازه مصدوم داره و همه آنها هم یاران اصلی تیم هستند نه هز ذخیره های تیم. و در مقابل بازیکنان جوان درستی قرار گرفتند بدون اینکه یک در کنار شان رهبران اصلی تیم حضور داشته باشند برای همین کمی بخاطر جوان بودن آنها و کمتر بودن تجربه در بعضی از اوقات به مشکل برم خورند که آن هم با گذراندن چند بازی و برگشتن مصدومان به بازی
آنها هم بهتر و بهتر میشوند.
سعی کنیم هر چیزی که به فکرمان میرسه به زبان نداریم.
طرفداران هر تیم به نوعی نشان دهند نگرش و شخصیت و نوع درک و فهم آن تبم از فوتبال نیز میباشد.پس کمی به اعتبار تیم خودمان خم فکر کنیم بد نیست.
برای بقیه عزیزان نیز آرزوی بهترینها را دارم و به امید پیروزی بایرن و آلمان در یورو 2016.
متشکرم.....

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد