وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

لوو: بازیکنان از بازی مقابل ایرلند فقط برد می خواهند

 

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، یواخیم لوو پس از شکست غیرمنتظره مقابل لهستان با اعتماد بنفس بالا می گوید تیمش می تواند مقابل ایرلند این نتیجه را جبران کند.

به نقل از گل، لوو می گوید روحیه بازیکنان بعد از شکست مقابل لهستان اندکی افت کرده است و بازیکنان این تیم می خواهند در بازی روز سه شنبه مقابل ایرلند نمایش بهتری داشته باشند.

یواخیم لوو امروز در کنفرانس خبری پیش از بازی گفت: "جو تیم بد نیست، خوب است. بازیکنان تا حدی خود را سرزنش کردند، ما بیشتر درباره فرصت های از دست رفته در بازی با لهستان حرف زدیم.

"اگر بتوان وضعیت کنونی را در یک کلمه توضیح داد نمی توان برای آن خشم بکار برد و این کلمه اشتباه است. امامی توان  نوعی عزم برای برد بین بازیکن ها حس کرد و آن ها 3  امتیاز بازی با ایرلند را می خواهند.

"همه می دانند اگر ما بتوانیم در نیمه اول با برتری بازی را به پایان برسانیم می توانیم به 3 امتیاز بازی فکر کنیم.

"ما دو بازی قبلی ایرلند را نگاه و آنالیز کرده ایم، و می توانیم بگوییم آن ها تا حدی کپی لهستان هستند. ایرلند بازیکنانی خوبی در ترکیب دارد، آن ها روح مبارزه گری قوی دارند و می دانند چگونه دفاع کنند.

"ایرلند تیم سازمان یافته است و در ضمن بازیکنانی عالی چون رابی کین در ترکیب دارند، بازیکنی که بسیار باتجربه است و همیشه روی گلزنی تمرکز می کند.

"آن ها با اعتماد بنفس بالا به آلمان آمده اند. با توجه به صعود تقریبا 3 تیم از هر گروه آن ها شانس بالایی برای حضور در مرحله نهایی مسابقات دارند.

"تمام بازیکنان بجز کریستف کرامر را در اختیار داریم. او در بازی با لهستان دچار مصدومیت جزئی شد اما دیشب علائم آنفلانزا و مشکلات معده در او در دیده شد و او اردوی تیم را ترک کرد. گزینه های متعددی برای جایگزینی کرامر داریم از جمله سباستیان رودی و ماتیاس گینتر. همچنین تعدادی از بازیکنان هجومی ما هم می توانند در این پست بازی کنند. "
 

منبع

نظرات 2 + ارسال نظر
Fereshteh دوشنبه 21 مهر 1393 ساعت 22:36

ما هم فقط برد میخوایم

ss germany سه‌شنبه 22 مهر 1393 ساعت 14:15

ایشالا که می‌بریم
و مصدوم نمی دیم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد