وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

امره کن: می خواهم در لیورپول بمانم

 

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، هافبک قرضی باشگاه لیورپول اعلام کرد که علاقه ای به بازگشت به تیم اصلی خود  ندارد.

امره کن هافبک تیم زیر 21 ساله های آلمان که عضو باشگاه بایرن مونیخ است این فصل به طور قرضی از لورکوزن به لیورپول پیوست.

حال این بازیکن آتیه دار از حض.ر در تیم شهر آنفیلد خوشحال هست و از بودن طولانی مدت در این تیم سخن میاورد:"سرمربی تیم،راجرز من را متقاعد کرده است که حضور من در لیورپول برای دو طرف مفید است.بایرن تا سال آینده نمی تواند از بندی که در قرار داد من هست برای بازگشتم به مونیخ استفاده نماید.در تابستان بین من و سران بایرن بحث هایی برای بازگشتم به تیم بود،اما تصمیم گرفتم تا به لیورپول بیایم.قبل گرفتن تصمیم با سرمربی تیم صحبت کردم و او توانست نظر مثبت من را جلب نماید.لیورپول باشگاه بزرگیست که فوتبال زیبایی به نمایش می گذارد و اهداف بلند پروازانه ای در سر دارد.من می خواهم از فوتبالم در این تیم لذت ببرم.لیورپول باشگاه مدنظر من است و من می خواهم برای مدت طولانی در این تیم بمانم." 

 

منبع

نظرات 5 + ارسال نظر
افن برگ یکشنبه 20 مهر 1393 ساعت 23:09

خوب بمون

ارین دوشنبه 21 مهر 1393 ساعت 10:53

اصلا برگردی با وجود شواینی الونسو روده گاعدینیو تیاگو مارتینز جایی برای تو هست

علی حیدریان دوشنبه 21 مهر 1393 ساعت 12:24

جو زده انگلیسی

ilkay دوشنبه 21 مهر 1393 ساعت 12:29

امره کن نه عزیز من امره جان

ترکی را پاس بداریم

hamed دوشنبه 21 مهر 1393 ساعت 12:42

کسی برات فرش قرمز پهن نکرده بود که برگردی!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد