وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

نظر ژرمنها پس از شکست برابر لهستان

 

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، شب گذشته در دومین دیدار مرحله مقدماتی جام ملتهای اروپا تیم ملی فوتبال آلمان با نتیجه 2 بر 0 برابر تیم ملی فوتبال لهستان شکست خورد. در ادامه نظر مربیان و بازیکنان دو تیم را راجع به این دیدار می خوانید.

 

یواخیم لو : 

چیز زیادی برای گفتن ندارم جز اینکه شاید ما از شانس هایمان به طور جدی استفاده نکردیم. البته در نیمه دوم تیم آلمان خوب بازی کرد و بخت های بیشتری به دست آوردیم اما تیم لهستان در اولین فرصت خود به گل رسید. اعتقاد دارم می توانستیم پس از گل اول حریف پاسخ مناسبی را بدهیم و پودولسکی و بالعربی این فرصت را داشتند. این از دسترس ما دور نبود زیرا در نیمه دوم بازی تقریبا یک طرفه ای را شاهد بودیم. وظیفه ما اکنون این است که قدرت تمام کنندگی خود را باز یابیم و گل بزنیم. باید در این مورد با بازیکنان صحبت کنم. شیوه بازی ما خوب بود اما گلزنی تیم اینطور به نظر نمی رسید. 

 

مانوئل نویر : 

روی گل اول، من با شجاعت از دروازه بیرون آمدم اما خیلی دیر شده بود. این اشتباه من بود. می توانستیم در این دیدار شکست نخوریم. ما بد بازی نکردیم. اگر گل اول را می زدیم، آنگاه پیروز می شدیم. از قبل می دانستیم که پیروزی مقابل لهستان در ورشو کار دشواری است. اما در ورزشگاه خودمان در آلمان، آنها را شکست می دهیم. 

 

ماریو گوتزه : 

ما خوب بازی کردیم و به اندازه چهار بازی موقعیت گل خلق کردیم. اگر حتی نیم ساعت دیگر هم بازی می‌کردیم شاید نمی‌توانستیم گلی وارد دروازه لهستان کنیم. امروز روز ما نبود.  

 

متس هوملس : 

به لهستان گلی نزدیم. اما کلی موقعیت گل داشتیم. وقتی در نظر می‌گیریم تعداد موقعیت‌های گل ما چندین مرتبه از لهستانی‌ها بیشتر بوده، گویی داریم شوخی می‌کنیم. تنها اشکال ما همین بود که از آن همه موقعیت به گل نرسیدیم. نباید اجازه دهیم اینگونه موقعیت‌ها را هدر دهیم.
 

توماس مولر : 

ما نباید بیدار شدن را به نیم ساعت آخر بازی موکول می کردیم، باید از شروع اینگونه بازی را آغاز می کردیم. 

 

لوکاس پودولسکی : 

فکر نمی کنم بد بازی کرده باشیم. این مشکل از گذشته با ما بوده است و امروز هم از شانس های گلزنی خوب استفاده نکردیم. ما مقابل اسکاتلند بدتر بازی کردیم ولی نتیجه گرفتیم و قاعده فوتبال همین است.

 

آدام ناوالکا (سرمربی لهستان) : 

در چنین بازی هایی تیم هویت خود را پیدا می کند. امیدوارم این نتیجه شروع راهی جدید برای تیم ملی لهستان باشد. تیم ما توقف کوتاهی داشت اما نباید از این پیروزی بیش از حد سرخوش شویم.حالا باید روی بازی های بعدی تمرکز کنیم. 

 

لوکاس پیژک (بازیکن لهستان) : 

خوشحالم. می‌شد در ورزشگاه تماشاگرانی را دید که از مدت‌ها قبل منتظر این پیروزی بودند. ما بیشتر وقت خود را روی ضد حمله گذاشتیم و از این تاکتیک جواب گرفتیم. تیم ما به اندازه دو سوم تیم ملی آلمان فرصت ‌آفرینی کرد اما دو گل به ثمر رساند. تفاوت ما با آلمانی‌ها در این بود که آنها از فرصت‌های خود استفاده نکردند.

نظرات 8 + ارسال نظر
bayern 84 یکشنبه 20 مهر 1393 ساعت 15:21

خیلی ناراحت کننده است که تیم بزرگی چون آلمان از این همه فرصت گلی نزد . اما خیلی به این تیم امیدوارم چون جوانان قابل و بزرگی داره . به امید فتح ملتها

علی یکشنبه 20 مهر 1393 ساعت 16:47

بنظره من بیشتر بدشانسی عامل باخت شد گل اول دفع اشتباه دورم وخروج اشتباه نویر که بعضی وقت نمیدونم یه غروره کاذبی میگیرش ... گله دومم بازم تقصیره دورم که لواندوفسکی رو رها کرد که کارشو انجام بده بده ....البته بازم نصفه بیشتره تیم نبودن تونی وکرامر اصلا تو کارای دفاعی خیلی ضعیفن واقعا جای خالی رئئیسه بزرگ وخدیرا حس مسشد ...اما ارنج تیم دفاع وسط خوب بودن رودیگر دفاعه خوبیه ولی دفاع گوش نه فقط وسط چون سرعتش خوبه..دورم بسیار ضعیفه نه تو حمله خوبه نه تو دفاع ویه ایراد دیگم که بیش از اندازه یک پاست یعنی فقط با راست کار میکنه..بالعربی خیلی خوب بود بنظره من بازیکنه پا به توپ وتکنیکیه ولی یکم عدم بی تجربگی نتونست ازموقعیت ها استفاده کنه ...از مولر که اصلا تو بازی گم خیلی بهتر بود ...گوتزه که نمیدونم پرا انقدر سنگینه وکندم هست ..

mousa یکشنبه 20 مهر 1393 ساعت 17:28

100% تقصیر گواردیولا ست
مخصوصاً بازی بالعربی
اقتصاد المان هم خراب شده حتماً اونم تقصیر گواردیولاست

همه چی تقصیره بهترین مربی دنیاست

م.آزاد یکشنبه 20 مهر 1393 ساعت 18:29

فیلیپ لام نباید خداحافظی می کرد با این همه مصدومی هم که داریم مجبوریم تو هر بازی با یه ترکیب جدید بازی کنیم.پیش بینی می کنم امسال سال بدی برای مانشافت باشه.کاشکی رویس شواینی اوزیل گوندوگان و اشملزر زودتر آماده شن.جوانگرایی بیش از حد هم خوب نیست.

mohammad یکشنبه 20 مهر 1393 ساعت 20:59 http://bayern.blogsky.com

مطمعن باشید آلمان به روزهای خوبش برمیگرده. الآن مصدوم زیاد داره و از شرایط آرمانی به دوره اما حتما درستش میکنن. آلمان کشور با نظمیه

mohammad 19 یکشنبه 20 مهر 1393 ساعت 21:01

بازی بعدی با برد پر گل جبران میکنیم

علی یکشنبه 20 مهر 1393 ساعت 22:14

بادرود به همه . آلمانها سه بازیکن کلیدی و در واقع مخهای تیمشون یا خداحافظی کردند یا مصدومند«لام شواینی اوزیل» و در نبود اونها بازیکنی مثل کروس یا کرامر نمیتونستند نقش نامبرده ها رو ایفا کنند بازیکن جنگنده و در خدمت تیم مثل خدیرا هم نبود . ولی با همه این حرفها آلمانها شمه ای از بازیهای خودشونو به نمایش گذاشتند. و کمی بد شانس بودند. لطفا تیم بزرگ و صاحب سبک آلمان رو به گواردیولا نچسبونید . اصلا اسپانیا چه عقبه ای تو فوتبال ملی داشته اونا حتی به آرژانتین هم نمیرسند چه آلمان . با تشکر از همه شما

دانیال دوشنبه 21 مهر 1393 ساعت 05:06

دوستان عزیز من الان که دارم به شما عزیزان پیام میدم در شهر مونشن هستم.
باور کنید خود آلمانیها میگن که ما اگر میگم تیممان قهرمان جهان هستش و خواهد ماند پس تیمی که ادعای قهرمانی داره نباید به خاطر رفتن لام ضعیف بشه یا نبود خدارا و شرایطی و اوزیل شاید وضعیت را دشوار کنه ولی یک تیم قهرمان جهان باید پتانسیل پر کردن جای این بازیکنان را داشته باشه.
بیرون امروز در تلویزیون آمد و گفت این شکست در مرحله ای بود که حساسیت بالایی نداشت و اولا در آلمان لهستان را شکست میدیم و دوم اینکه ما در این بازی به جوانها تیم بدون حضور بزرگان اجازه پذیرش مسئولیت را دادیم که کارشان زیر سایه بزرگان تیم پنهان نشود.
و گفت به همه مردم آلمان این قول را میدهیم که این شکست برای ما از نظر درک مشکلاتمان و نقاط ضعفمان بسیار آموزنده بود و سکویی برای پرش به مراحل بالاتر و بندهای بعدی تیم خواهد بود.
در مورد کریم بلعربی هم گفت بلعربی اوزیل جدید آلمان هستش که دارای تکنیکی بالا ولی باید کسب تجربه و مهارت کار تیمی را به مهارتهای دیگرش اضافه کند.
امیدوارم تونسته باشم خوب ترجمه کنم عزیزان.
پیروز باشید دوستان.....

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد