وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

یواخیم لو : مصدومیت شورله و دراکسلر بهبود یافته است

 

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، یواخیم لو مربی تیم ملی فوتبال آلمان روز جمعه اعلام کرد مصدومیت اندره شورله و جولیان دراکسلر مهاجمان این تیم بهبود یافته و این دو بازیکن برای دیدار روز شنبه مقابل لهستان در چارچوب رقابت های انتخابی جام ملت های اروپا ، یورو 2016، آماده اند.


به گزارش خبرگزاری فرانسه از برلین، مربی تیم ملی آلمان پس از ورود به ورشو گفت:«شورله آماده است و مشکل ماهیچه ای وی حل شده است. دارکسلر نیز همین گونه است.»
قبلا اعلام شده بود دارکسلر به دلیل سرماخوردگی احتمالا این دیدار را از دست خواهد داد. لو پیشتر اعلام کرده بود به دلیل تعدد مصدومیت ها و غیبت بازیکنان، تیم ملی آلمان دوره مشکلی را سپری می کند.
باستین شوان اشتایگر از بعد از جام جهانی از ناحیه زانو مصدوم است. مسعود اوزیل نیز به دلیل آسیب دیدگی رباط صلیبی که روز چهارشنبه تشخیص داده شد، دوازده هفته غایب است.
مربی تیم ملی فوتبال آلمان اذعان کرد :«تیم لهستان ، تیم بسیار خوبی است و ضد حمله های خوبی با هدایت رابرت لواندوفسکی ترتیب می دهد.‌»
به عقیده وی لهستان نیز مانند ایرلند ،‌ یکی از نامزد های قرار گرفتن در رتبه های اول و دوم گروه چهار، برای راهیابی مستقیم به رقابت های یورو 2016 است. آلمان و ایرلند نیز چهاردهم اکتبر در چارچوب انتخابی یورو 2016 به مصاف هم خواهند رفت.
آلمان،‌ ایرلند و لهستان اولین دیدار های خود را در رقابت های انتخابی به ترتیب در برابر اسکاتلند، گرجستان و جبل الطارق برده اند. 

 

منبع

نظرات 4 + ارسال نظر
علی حیدریان شنبه 19 مهر 1393 ساعت 13:37

شورله از زمان پیوستن به چلسی خیلی پیشرفت داشته ولی دراکسلر چند وقتی است که درخشش سابق رو ندارد و باید هر چه سریعتر به یک تیم بزرگ ملحق شود.

امیر مونیخی شنبه 19 مهر 1393 ساعت 18:55

خب خدارو شکر خوب شدن

بهنام شنبه 19 مهر 1393 ساعت 21:13

نمی دونم چرا اینهمه بازیکنای تیم ملی آلمان مصدوم می شن. توی این چند سال اخیر یادم نمیاد که آلمان هیچوقت تیمشو به صورت کامل داشته باشه .

nariman شنبه 19 مهر 1393 ساعت 23:25

دراکسلر تو سن 28 سالگی یکی از کاندیدای بهترین بازکنای دنیا میشه. تیمی که ببرتش برد اورده.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد