وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

اخبار کوتاه از باشگاه بایرن مونیخ

 

در این قسمت توجه شما را به خبرهای کوتاه پیرامون باشگاه بایرن مونیخ آلمان جلب می نماییم.

-باشگاه یوونتوس ایتالیا بار دیگر قصد دارد پیشنهاد جدیدیی را برای ژردان شکیری هافبک سوییسی باشگاه بایرن مونیخ در ژانویه ارائه نماید.

-هانس یواخیم واتسکه نایب رییس باشگاه دورتمند اعتراف نمود رقابت با باشگاه مونیخی برای قهرمانی بسیار سخت است و هدف زنبورها را در این فصل کسب عنوان دومی بوندس لیگا قلمداد نمود.

-الیور بیرهوف مدیر تیم‌های ملی آلمان از سخنان گواردیولا و کلوپ راجع به خستگی بازیکنانشان و خطر مصدومیت آنان در بازی ها و اردو های تیم ملی انتقاد نمود.

-با مصدمیت اوزیل انتقال این بازیکن از ارسنال به بایرن در ژانویه در هاله ای از ابهام قرار گرفت.

-تیاگو بازیکن اسپانیایی باشگاه بایرن مونیخ با رفع مصدومیت خود به تمرینات تیمی باشگاه خود اضافه شد.

-به گفته برخی از معتبر ترین مدیاهای آلمانی مارکو رویس به احتمال بسیاری در ژانویه و تابستان پیش رو از دورتمند جدا خواهد شدبنابراین باشگاه های انگلیسی و اسپانیایی و همجنین باشگاه بایرن مونیخ تلاش خود را برای به خدمت گرفتن این بازیکن بیشتر از قبل نموده اند.

-ژابی الونسو در سخنانی عنوان نمود از حضور در باشگاه مونیخی لذت می برد و از بودن در چنین باشگاهی بسیار راضی و خوشحال است.

-خاویر پاستوره هافبک-مهاجم آرژانتینی باشگاه پاری سن ژرمن اعلام نمود از بین دو باشگاه بایرن و رئال مادرید به احتمال زیادی یکی قهرمان لیگ قهرمانان این فصل خواهند شد.

-روبرت لواندوفسکی مهاجم لهستانی باشگاه بایرن مونیخ در سخنانی اعلام نمود باشگاه دورتمند هنوز این شانس را دارد که بتواند با باشگاه مونخی رقابت نمایند و تیم سابقش نباید امید خود را از دست بدهند.

-فرانک ریبری هافبک فرانسوی باشگاه بایرن مونیخ اعلام نمود مصدومیتش کاملا بهبود یافت و اماده بازگشت به رقابتهای این فصل بوندس لیگا و لیگ قهرمانان می باشد.

-باشگاه بایرن مونیخ بدنبال دالی سینکگراون هافبک تهاجمی و 19 ساله باشگاه هیر نوین هلند است .باشگاه هایی نظیر رئال مادرید و بارسلونا وهمچنین باشگاه منچستر یونایتدهم به دنبال خرید این بازیکن هلندی می باشند.

-کارل هاینس رومنیگه نایب رییس باشگاه بایرن مونیخ ارین روبن هافبک هلندی تیمش را بهترین بازیکن باواریاییها تا جای رقابت های این فصل می داند و وی را بازیکنی خلاق و غیر قابل باور قلمداد می نماید.

-ینس لمان سنگربان سابق باشگاه ارسنال و تیم ملی المان معتقد است باشگاه بایرن مونیخ بازهم مانند فصل گذشته قهرمان بوندس لیگا خواهد شد ومابقی تیمها باید برای کسب عنوان دومی تلاش نمایند.

-قیصر فوتبال المان در سخنانی اعلام نمود در ابتدا راجع به موفقیت ژابی الونسو شک داشته ولی اکنون اعتقاد دارد این هافبک اسپانیایی بهترین خرید مونخیها در این فصل بوده است.

-مایکل اوون مهاجم سابق رئال مادرید و لیورپول اعلام داشت اگر بارسا از لیگ سراسری اسپانیا کنار بکشد لالیگا شبیه به بوندس لیگا خواهد شد که تنها یک تیم مدعی قهرمانی در آن خواهد بود.اوون در این باره می گوید : "با رفتن بارسا لالیگا شبیه بوندس لیگا خواهد شد که در آن یک تیم همیشه مدعی و قوی در کنار تنها یک تیم خوب قرار خواهد گرفت."منظور اوون این است در بوندس لیگا تنها بایرن ودر اسپانیا تنها تیم سابقش رئال می توانند برای قهرمانی تلاش نمایند و ان دو تیم خوب دیگر در کنار این دو تیم دو باشگاه دورتمند و اتلتیکو مادرید خواهند بود که شانس زیادی برای قهرمانی نخواهند داشت."

-مانوئل نویر سنگربان مونخیها اعلام نمود تشنه موفقیت بیشتری است و همچنان میخواهدجامهای بیشتری را تصاحب نماید.نویر اخبرا موفق شده است 658 دقیقه در رقابتهای این فصل بوندس لیگا و لیگ قهرمانان دروازه خود را بسته نگاه دارد و میخواهد بازهم این دقایق را افزایش دهد.  

 

منبع

نظرات 5 + ارسال نظر
ivan جمعه 18 مهر 1393 ساعت 15:54

اقا جان این اوون چی میگه؟؟ شما بایرن رو ببر تو لالیگا یا لیگ جزیره اونجا هم بره بازم فقط یه تیم مدعی قهرمانیه اون همین بایرنه.

علی حیدریان جمعه 18 مهر 1393 ساعت 16:13

انگلیسی‌ها در کنار گزارشگر وطنی عاشق لیورپول تمام سعی خود را برای کم اهمیت دادن بوندسلیگا انجام می دهند در حالیکه اگر تعداد قهرمانی منچستر یونایتد را در همین دهه اخیر بررسی کنیم کمتر از بایرن نیست.

Arsalan جمعه 18 مهر 1393 ساعت 23:36

اگر تعداد قهرمانی منچستر یونایتد را در همین دهه اخیربررسی کنیم کمتر از بایرن نیست.

این جمله علی حیدریان یعنی چی؟

Bavaria شنبه 19 مهر 1393 ساعت 01:01

منظورش تعداد قهرمانی های یونایتد تو لیگ برتر در مقایسه با تعداد قهرمانی بایرن در بوندسلیگاست

علی حیدریان شنبه 19 مهر 1393 ساعت 19:12

آقا ارسلان مقصود حرفم رو باواریا گفت.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد