وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

شوخی کان با دی متئو : ورود یک مینی اتوبوس به بوندسلیگا

 

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، الیور کان اسطوره باشگاه بایرن مونیخ به مناسبت به دست گرفتن سکان سرمربیگری باشگاه شالکه توسط دی متئو با این مربی ایتالیایی به شوخی پرداخته است.

سنگربان سابق مونیخی ها در سطر ستون ورزشی خود در اشپورت بیلد آلمان درباره این اتفاق می نویسد : "ورود یک مینی اتوبوس (مینی بوس) به بوندسلیگا می تواند بسیار جالب باشد. سنگربان سابق باشگاه بایرن مونیخ در ادامه مطلب خود می نویسد من شوخی کردم. دی متئو یک مربی خوب با اندیشه مخصوص خودش می باشد شاید خیلی از وی به خاطر اندیشه دفاعیش خوششان نیاید ولی باید این نکته را درک کرد فوتبال امروز بسیار نتیجه گرا شده و در این فوتبال نتیجه گرا اندیشه های دفاعی نقش پر رنگی را ایفا می کند. به هرحال ورود یک مربی با با سابقه درخشان بازی و پیشینه مربیگری خوب می تواند به بوندسلیگا مفید باشد."

توماس برتولد دیگر بازیکن سابق تیم ملی آلمان هم درباره دی متئو وسبک مربیگری وی بیان میدارد: "شاید با حضور دی متئو باید منتظر یک مینی چلسی در بوندسلیگا باشیم به هرحال باید منتظر شد و دید دستاوردهای این مربی ایتالیایی برای باشگاه شالکه چه چیز می تواند باشد."  

 

منبع

نظرات 1 + ارسال نظر
خشایار پنج‌شنبه 17 مهر 1393 ساعت 17:01

خخخخ ... دمت گرم سلطان.. همین اول کار ر.. بهش

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد