وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

نویر: لهستان همیشه دلچسب نیست اما قهرمان جهان شکستش می‌دهد

 

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، دروازه‌بان ملی‌پوش تیم فوتبال بایرن مونیخ آلمان گفت: قهرمان جهان هستیم و می‌کوشیم لهستان را که همیشه حریفی غیر دلچسب بوده، شکست دهیم.


مانوئل نویر در گفت‌وگویی با هفته‌نامه کیکر که دوشنبه (امروز) منتشر شد،‌ اظهار داشت: وضعیت بایرن ایده‌ال است و در لهستان هم بازی سختی در پیش داریم که همیشه حریفی غیردلچسب بوده اما باورم این است که برنده می‌شویم چون ما قهرمان جهان هستیم و هدف‌مان، همیشه کسب برد در همه مسابقات‌مان است.

وی در این مصاحبه به نکاتی اشاره کرد:

 

*آقای نویر، در حاشیه جشن اکتبر به پیروزی پرگل 4 بر صفر مقابل هانوفر رسیدید. فکر می‌کنید بایرن با آنچه مقابل هانوفر نشان داد، بهترین بازی‌‌ فصلش را انجام داده؟

به نظرم بازی ما در نیمه اول بهترین نمایش تیم در فصل جاری تا به اینجا بوده است. واقعا خیلی خوب بازی کردیم. موقعیت‌های گل زیادی ایجاد کردیم و بازیکنان هم از آن استفاده کردند.

 

 

*تیم این بار خواسته پپ گواردیولا را برای اینکه زیاد گل بزند، خوب انجام داد.

بله. دقیقا همینطور است. نیمه اول که تمام شد، با برتری 3 بر صفر به رختکن رفتیم. چقدر نمایشی که نشان دادیم، زیبا بود. البته نیمه دوم به خوبی 45 دقیقه نخست نبودیم. ولی برتری ما هیچوقت به خطر نیفتاد. در کل بازی درخشانی انجام دادیم.

 

*فکر می‌کنید با دو گلی که روبرت لواندوفسکی زد، پایش حسابی به گل باز شده؟

او در تمرینات همواره عملکردی خیلی خوب دارد. در بازی‌ها هم همینگونه است. مقابل یک دفاع 5 نفره فشرده، بازی کردن و زدن دو گل واقعا کاری آسان نیست. روبرت گاهی مجبور است حتی با دو بازیکن مراقبش بجنگد. از این جهت گاهی عملکردش خیلی خوب از کار درنمی‌آید. اما فکر می‌کنم با این دو گل، قدم‌های محکمی برای رسیدن به شرایطی بهتر برداشته باشد.

 

*خیلی‌ها می‌گفتند بایرن شروع فصل کاملا سختی خواهد داشت. پپ گواردیولا حتی گفت که وضعیت سخت تیمش تا کریسمس ادامه خواهد یافت. فکر می‌کنید این دوره پشت سرگذاشته شده؟

حالا که تعطیلی موقت بوندس‌لیگا از راه رسیده است. بعد هم امیدوارم کم کم مصدوم‌ها بازگردند. فکر می‌کنم تا به حال عملکرد خوبی داشته ایم و البته می‌توانیم بازهم بهتر شویم. به سئوال اینطوری پاسخ می دهم که همه چیز روبه راه است. در حالیکه تیم‌های دیگر مشکلات بزرگتر دارند.

 

*به نظر می‌رسد وضعیت دیگر رقبای بایرن خیلی خوب نیست. برداشت شما از وضعیت رقبایی مثل دورتموند و لورکوزن چیست؟

من که بازی‌‌های آنها را زیاد و دقیق تعقیب نکرده‌ام اما در کل فکر کنم مشکل شان ربط به جام جهانی و تیم ملی دارد...

 

*جام جهانی و تیم ملی؟

بله. وقتی تیمی مثل آنها بازیکنان ملی‌‌پوش زیادی دارد، بعد از یک رویداد بسیار سنگین مثل جام جهانی،‌ ریکاوری بازیکنان، برایش کار راحتی نیست. در رابطه با دیگر مشکلات‌شان هم نمی‌توانم نظری دهم. به هر حال وقتی در یک تیم شمار بازیکنان مصدوم زیاد باشد و نفرات جایگزین در حد بازیکنان اصلی نباشند، طبیعی است که مشکل ایجاد می‌شود. خوشحالم که بایرن از این جهت کادر بازیکن بسیار خوب و درجه‌ یکی دارد.

 

*شنبه آینده با تیم ملی آلمان در شهر ورشو میهمان لهستان هستید. در آنجا آیا می‌توان لواندوفسکی را واقعا متوقف کرد؟

او یکی از بهترین مهاجم‌های دنیا است که در وضعیتی آرمانی است و خیلی سخت می‌توان او را از کار انداخت. اما ما هم قدرت و قابلیت‌های خود را داریم و با تدابیر مربی‌مان راهی برای مهارش خواهیم داشت.

 

*چه انتظاری از بازی مقابل لهستان و ایرلند در مرحله مقدماتی یورو 2016 دارید؟

به نظرم در لهستان بازی سختی در انتظارمان خواهد بود. این نکته را هم همه بازیکنان می‌دانند. لهستان همیشه حریفی غیردلچسب بوده اما باورم این است که برنده می‌شویم چون ما قهرمان جهان هستیم و  هدف‌مان، همیشه کسب برد در همه مسابقات مان است. 

 

منبع

نظرات 7 + ارسال نظر
kahn دوشنبه 14 مهر 1393 ساعت 15:16

هر چی نویر بگه

صدف آلمانی دوشنبه 14 مهر 1393 ساعت 16:15

نمی دونم ولی شدیدا استرس دارم امید وارم این بار شاهد یه بازی در حد قهرمان‌ جهان باشیم
قهرمانی ژرمن ها ادامه دارد

ح.ر.واقف دوشنبه 14 مهر 1393 ساعت 16:39

صد در صد همینطوره

آرین دوشنبه 14 مهر 1393 ساعت 17:15

امیدوارم برنده بشیم

جاوید دوشنبه 14 مهر 1393 ساعت 18:31 http://footballi-pictures.mihanblog.com

تنها نگرانی من از دفاع راسته

امیر مونیخی دوشنبه 14 مهر 1393 ساعت 20:37

یاخدا یاخدا هرچی بشه فقط مصدوم ندیم
(( البته امیدوارم ببریم ))

بایرن بلیان سه‌شنبه 15 مهر 1393 ساعت 10:13

خوشحالم و به خود میبالم در برهه ای از زمان قرار دارم که میتوانم بازی برترین دروازه بان تاریخ رو مشاهده کنم و از این جهت خداروشکر میکنم...خدایاشکرت بخاطر نعمتهایی همچون نویر لام شواینی گوتزه مولر و...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد