وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

کنفرانس خبری پیش از دیدار با سیتی

 

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، پپ گواردیولا سرمربی بایرن مونیخ در کنفرانس خبری پیش از دیدار با منچستر سیتی، این تیم را یک رقیب سطح بالا دانست و عنوان کرد که تمام بازیکنان آن ها فوق العاده هستند.

 جروم بواتنگ بازیکن سابق منچستر سیتی نیز که از اعتماد به نفس بالایی برخورد بود، در مورد این دیدار گفت: "ما در خانه هستیم و برای کسب یک پیروزی در آخر هفته لحظه شماری می کنیم."

درس هایی از فصل گذشته

فیلیپ لام این حریف را سخت ترین رقیب بایرن در این گروه می داند: "آن ها قطعا تیم قدرتمندی هستند که فصل گذشته توانستند بازی  2 بر 0 باخته را با برد 2 - 3 عوض کنند. ما مصدومان زیادی داریم، اما باید برویم و بدون ترس بازی کنیم. ما همچنان یک تیم با کیفیت هستیم و باید این را در زمین مسابقه نشان دهیم."

پپ گواردیولا: "من می دانم که فصل گذشته در آلیانز چه اتفاقی افتاد. ما درس های لازم را گرفته ایم. در این دیدار نیز اگر با تمام نفرات دفاع نکنیم، حتما دچار مشکل می شویم. اگر ما بازی را جدی نگیریم، آن ها کلاس بالای خود را نشان خواهند داد. باید بازی را کنترل کنیم و اگر توپ را از دست بدهیم، باید بیشتر و بیشتر بدویم."

ریبری کنار رفت، روبن تمرین کرد

فرانک ریبری که برای نخستین بار در فصل جاری، به مدت بیست دقیقه در برابر اشتوتگارت به میدان رفته و گل دوم تیمش را نیز به ثمر رسانده بود، بار دیگر از ناحیه لیگامنت زانو دچار مشکل شده و در این دیدار غایب خواهد بود. اما آرین روبن که او هم به دلیل مشکل زانو دیدار در برابر اشتوتگارت را از دست داده بود، در آخرین تمرین گروهی پیش از مسابقه حاضر شد. مهدی بن عطیه نیز به خوبی تمرین کرده و نظر مثبت گواردیولا را به دست آورده است. 

 

منبع

نظرات 6 + ارسال نظر
منجی دورتمندی چهارشنبه 26 شهریور 1393 ساعت 17:13

بچه های آلمانی وبایرنی. هر کی میخواد عضو گروههای واتس اپ طرفداران بشه، به این شماره پیام بده.. ظرفیت گروه اول پرشده. گروه دوم هنوز جا داره.. 09132987697

مرگ بر بایرن چهارشنبه 26 شهریور 1393 ساعت 20:47

گاییدمون فهمیدیم واتساپ داری.
حالا مگه بایرن مونیخ چی داره؟ که بخواد طرفدار داشته باشه.

مرگ بر خودت چهارشنبه 26 شهریور 1393 ساعت 21:40

ممممممییییییییییییسسسسسسسسوووووززززززززززییییییییییی

امیر مونیخی چهارشنبه 26 شهریور 1393 ساعت 22:28

( مرگ بر بایرن ) جدا ؟ نه بابا ؟
خخخخخخخ

ممد پنج‌شنبه 27 شهریور 1393 ساعت 01:19

ایمیل این بی ادبارو بزارید همه ببینن بعد ما حالشونو بگیریم

ممد پنج‌شنبه 27 شهریور 1393 ساعت 15:08

منجی اینجا زر نزن یه مشت آدم بی ادب دور خودت جمع کردی فقط جک های فوق بی ادبی مینویسن برو اون گروهتو جمع کن فردا دیدی واتس آپ فیلتر شده

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد