وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

گواردیولا: منچستریونایتد پول کافی برای خرید ستاره های بایرن ندارد

 

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، پپ گواردیولا، سرمربی بایرن مونیخ، به منچستریونایتد هشدار داد که توان مالی لازم برای به خدمت گرفتن بهترین بازیکنان این باشگاه را ندارند و تاکید کرد که ستاره هایی مانند آرین روبن، باستین شواین اشتایگر و توماس مولر قصد ندارند راهی لیگ برتر شوند.

لوئی فن خال بعد از انتخاب شدن به عنوان سرمربی جدید منچستریونایتد، تلاش کرد چند ستاره بایرن را به خدمت بگیرد اما در نهایت این بازیکنان در آلیانس آره نا ماندند.

گواردیولا امروز در گفتگو با خبرنگاران، در پاسخ به این سوال که آیا به درخواست فن خال پاسخ منفی داده، گفت:" آنها پول کافی برای خرید بازیکنان ما را نداشتند. دیدم که آنها پول زیادی خرج کردند. این اتفاق خوبی برای دوستم، لوئی است؛ این بخشی از بازی است.

همه باشگاه های دنیا به دنبال بازیکنان سایر باشگاه ها هستند. این بستگی به بازیکن دارد. اگر بازی بخواهد بازی کند، بازی می کند. اگر بخواهد بماند، می ماند."

گواردیولا همچنین در مورد نرسیدن منچستریونایتد به رقابت های این فصل چمپیونزلیگ گفت:" این درس بزرگی برای باشگاه های بزرگ است. آنها فکر می کردند ما قوی و شکست ناپذیر هستیم اما حالا در چمپیونزلیگ حضور ندارند. شاید فصل بعد هم نباشند. به همین دلیل است که فوتبال اهمیت زیادی دارد. هر هفته، باید آماده باشید. هر هفته باید نشان بدهید که آماده هستید." 

 

منبع

نظرات 1 + ارسال نظر
سعید بایرنی چهارشنبه 26 شهریور 1393 ساعت 09:43

آخه بایرنو ول کنی بری منچستر واقعا باید مغز خر خورده باشی،مجانی تو بایرن بازی کنی بهتره تا بری تو منچستر خدا تومن پول بگیری.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد