وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

نامه سرگشاده و اعتراض‌آمیز هواداران بایرن به یوفا به خاطر لیگ قهرمانان

 

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، هواداران تیم فوتبال بایرن مونیخ به یوفا نامه نوشتند و نسبت به محدودیت‌های سفر به روسیه برای رویارویی با زسکا مسکو مراتب اعتراض خود را اعلام کردند.


براساس تصمیم اتحادیه فوتبال اروپا تیم روسی به علت رفتار نژادپرستانه هوادارانش در بازی‌های قبلی، در لیگ قهرمانان با محدودیت شدید میزبانی از نظر ورود تماشاگر مواجه خواهد بود که این مساله باعث اعتراض گسترده طرفداران تیم قهرمان بوندس‌لیگا شد.

در نامه گشاده نوشته شده به نشانی یوفا آمده است: محرومیت هواداران خاطی نه فقط به موضوع نادیده‌گرفتن ارزش‌های اخلاق ورزشی ربط دارد، بلکه حتی به بنیان مشترک حضور هواداران، باشگاه‌ها و یوفا در جنگ بر سر نژاد‌پرستی آسیب می‌رساند.

این عده خواهان حضور نمایندگان یوفا در حاشیه بازی بایرن و منچسترسیتی (چهارشنبه) در ورزشگاه آلیانس‌آره‌نا برای حل معضل پیش آمده شدند.

تیم آلمانی در گروه 5 لیگ قهرمانان با منچسترسیتی انگلیس، زسکا مسکو روسیه و آ.اس.رم ایتالیا رقابت دارد.
 

منبع

نظرات 2 + ارسال نظر
نوید سه‌شنبه 25 شهریور 1393 ساعت 14:27

سلام به همه طرفدارای بایرن
لطفا با شماره ١٦٢ همگی تماس بگیرن شماره صدا و سیما هست و هم از شبکه ٣ هم ورزش بخاین که بازیای بایرن رو به جای بازیای ته جدول الجزیرههههه و اسبانیا نشوان بدننننن

منجی دورتمندی سه‌شنبه 25 شهریور 1393 ساعت 15:17

بچه ها. هر کی میخواد عضو گروه واتس اپ طرفداران آلمان و بایرن بشه،،،، به شماره من پیام بده..فعلا پنجاه نفر عضو داریم....09132987697

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد