وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

ریبری: می توانم در دیدار مقابل اشتوتگارت بازی کنم

 

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، فرانک ریبری، ستاره بایرن مونیخ، اعلام کرد که می تواند تیمش را در دیدار شنبه آینده مقابل اشتوتگارت در هفته سوم بوندسلیگا همراهی کند.

ریبری به دلیل مصدومیت از ناحیه کمر، رقابت های جام جهانی را ازدست داد و به دلیل آسیب دیدگی از ناحیه زانو هنوز در این فصل هم نتوانسته برای بایرن به میدان برود. اما او دیروز اعلام کرد که آماده بازگشت به میادین است.

او به خبرنگاران گفت:" شرایط خوبی دارم و برای دیدار شنبه آماده هستم. اکنون تنها لازم است که ریتم بازی ام را پیدا کنم." 

 

منبع

نظرات 11 + ارسال نظر
bahman چهارشنبه 19 شهریور 1393 ساعت 09:26

خب خدارو شکر

ایشالا توی اوج خودت باشی که دیگه هیچ تیمی جلو دار بایرن نباشه

ریبری دوست داشتنی

اکبر ماتئوس چهارشنبه 19 شهریور 1393 ساعت 09:47 http://ABUALISINA

من هم برای ریبری آرزوی سلامتی و موفقیت می کنم.
امیدوارم با شروع درخشانش بایرن رو به روزهای طلایی برگردونه.

MERSAD33 چهارشنبه 19 شهریور 1393 ساعت 13:06

ریشی بلند کرده ریبری......
خواهشا برگرد به روزای اوجت بازیکنای زیادی تو این سن و سال تونستن به اوج خودشون برگردن

amir چهارشنبه 19 شهریور 1393 ساعت 13:16

عالی شد ریبری دوست داشتنی هم اومد فقط دو تا بازیکن کم داریم شواینی و شاه ارین روبن

ریبرو چهارشنبه 19 شهریور 1393 ساعت 13:17

الان فقط جای شاه باواریها کمه روبن منتظرتیم شواینی قهرمان منتظرتیم

yeeeeeeees چهارشنبه 19 شهریور 1393 ساعت 13:22

JUST ARJEN ROBBEN
KING OF BAYERN MUNCHEN

فرهاد مجیدی چهارشنبه 19 شهریور 1393 ساعت 13:26

سوپر بایرن سوپر بایرن هی هی زنده باد شاه باواریها

viva چهارشنبه 19 شهریور 1393 ساعت 14:27

ایول ریبری.دمت گرم...بیا که تو بحرانیم
الان فقط جای شــــــــاه باواریها ، شــــــاه روبن خالیه...ایشالا سریع خوبشه
بایرن دوباره با وینگ هاش همه رو پاره کنه

omid چهارشنبه 19 شهریور 1393 ساعت 14:31

مرسی فرانک عزیز
خبری از کـیـنـگ روبن ندارید ؟!!!
دلم واسش تنگ شده

F7 چهارشنبه 19 شهریور 1393 ساعت 14:35

دمش گرم هورا
راستی کاپیتان المان و شاه روبن کی میان

امیر مونیخی شنبه 22 شهریور 1393 ساعت 14:17

خدارو شکر
واییی زودتری کاپیتان شواینی هم خوبشه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد