وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

ناامیدی مانشافت از سوپر ماریوهایش؛ مولر بهترین گزینه برای پست شماره 9 قهرمان جهان

 

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، توماس مولر توانست دوباره و این بار مقابل اسکاتلند، ارزش های خود را ثابت کرده و تیمش را به 3 امتیاز اولین دیدار مقدماتی یورو 2016 آلمان برساند و اکنون به نظر می تواند بهترین گزینه برای خط آتش یواخیم لوو باشد.


شور و شوق قهرمانی آلمان در ریو دیگر خوابیده و بازسازی تیم توسط لوو، به خوبی در جریان است. دو بازی که شامل باخت سنگین در خانه مقابل آرژانتین می شود، شادی بزرگ قهرمانی جهان را به فراموشی سپرده است. بعد از خداحافظی ناگهانی کاپیتان فیلیپ لام از بازی های ملی، کار لوو سخت تر شده که مسلما در ماه جولای انتظار آن را نمی کشیده است. با این حال،وی بدون شک خود را آماده روزهای بدون میروسلاو کلوزه کرده بوده است و باخت دو به 4 مقابل آلبی سلسته در طی چند روز گذشته و شانس های متعدد از دست رفته در این بازی ثابت کرد خلاء مهاجم لاتزیو در تیم ملی حس خواهد شد.

ماریو گومز به عنوان وارث میرو، تکرار فینال جام جهانی را به عنوان یار ثابت آغاز کرد، ولی نتوانست تاثیرگذاری خود را داشته باشد. او بعد از آنکه بهترین زمان بازی طی دو سال گذشته برای حضور در تیم ملی را از دست داد، طی این مسابقه کاملا خلع سلاح شده و بی اثر ظاهر شد. مهاجم فیورنتینا 3 موقعیت مسلم گلزنی را از کف داد و در نهایت در بین سوت های اعتراضی تماشاگران حاضر در دوسلدورف، از زمین بیرون رفت.

روز یکشنبه نوبت ماریوی دیگر آلمان ها بود. حضور گوتسه در پست شماره 9 هم در رده باشگاهی و هم در سطح ملی، هیچ گاه رضایت بخش نبوده و در مقابل اسکاتلند هم این قهرمان جام جهانی 2014 نمایشی ناامید کننده از خود بروز داد. با این حال، کلید بازی در دست یکی دیگر از ستاره های آلیانس آره نا در تیم ملی بود که مدت هاست خطرناک ترین سلاح تهاجمی تحت اختیار لوو بوده است. توماس مولر که در دو جام جهانی گذشته، بهترین گلزن مانشافت بوده، در همین سن کم توانسته 24 گل برای کشورش به ثمر برساند و به نظر هم نمی رسد به این زودی ها خسته شود.

در تمام طول بازی مقابل اسکاتلند ورژن گوردون استراکان، مولر بزرگترین تهدید برای آنها به شمار می رفت. او توانسته بود در همان اوایل بازی، دو ضربه سر خطرناک روانی دروازه رقیب کند که یکی وارد گل شده و دیگری از دست رفته بود، ولی نقش تاثیر گذار کشاورز کاملا نمایان بود. گل اول او از ارسال سباستین رودی به خوبی با جایگیری مولر، در قعر دروازه اسکاتلند نشست.

مولر بازی را در ابتدا به عنوان وینگر آغاز کرد در حالی که گوتسه به عنوان مهاجم هدف مورد استفاده قرار گرفته بود، ولی این هافبک-مهاجم جوان بایرن برای رسیدن به سطح مورد نظر در چنین پستی، به تلاش و پیشرفت بسیاری قبل از یورو 2016 نیاز دارد. گوتسه با توجه به تماس های سریع و حرکت های فریبنده اش، در پستی عمقی تر بیشتر به کار می اید تا بتواند فرارهای مورد علاقه اش را ترتیب دهد که بدون شک با شیوه بازی مهاجمین کلاسیک متفاوت است.

مولر توانایی های متفاوتی دارد. او شاید به اندازه گوتسه و رویس بااستعداد و پاهای جادویی نباشد، ولی قدرت بدنی بالاتری دارد و در مبارزه های هوایی بهتر است، بهتر حفظ توپ می کند و مهم تر از همه، ضربات تمام کننده تری دارد.

آلمان در مقابل اسکاتلند چندان محکم ظاهر نشد و چندین بار اسیر ضدحمله اسکاتلندی ها شده و شانس های مسلم معدودی خلق کرد. علاوه بر این و با وجود تسلط ژرمن ها به بازی، حریف موفق شد در نیمه دوم موفق عمل کرده و گل تساوی را در ایکچی آره نا به ثمر برساند. با این حال، توماس آنجا بود. دقایقی بعد از گل مساوی حریف، کرنری روی دروازه ارسال شد و باز هم قهرمان آلمان ها در بهترین زمان ممکن در بهترین مکان ممکن حضور داشت و توانست با گلزنی اش، 3 امتیاز بازی را ازان کشورش کند. فقط هم تیر دروازه بود که در دقایق تلف شده نیمه دوم از هت تریک او جلوگیری کرد.

بنابرین، بحرانی احتمالی از بیخ گوش لوو گذشت و او می تواند همچنان ادعا کند اوضاع بر وفق مراد است؛ حتی اگر عملکرد تیم مورد رضایت اهالی آلمان قرار نگرفته باشد. طی هفته های گذشته واضح بود که مهاجمی با کیفیت، غریزه و مهارت کلوزه در مانشافت نیاز است و با اینکه مولر خود را بیشتر به عنوان یک هافبک تهاجمی شناسانده است، بهترین گزینه برای جانشینی آقای گل تمام ادوار جام جهانی به نظر می آید.

گومز، گوتسه و فولاند جوان می توانند حمایت لازم در روی نیمکت را از شماره 13 به عمل آورند، ولی مولر باید به عنوان مهاجم اصلی قهرمان جهان، استفاده شود. 

 

منبع

نظرات 5 + ارسال نظر
اکبر ماتئوس چهارشنبه 19 شهریور 1393 ساعت 10:20 http://ABUALISINA

توماس مولر واقعا" دوست داشتنیه.
همیشه منو به یاد گرد مولر افسانه ای میندازه.گرچه سبک گلزنی این دو با هم فرق داره .ولی هردو .نفر اول خط حمله ی بایرن وآلمان بودند و با ماشین گلزنی خود گره گشای مشکلات تیمشون به حساب می آمدند.
امیدوارم که توماس هم مثل گرد یه قهرمانی در یورو هم تجربه کنه.
ان شاالله

bahman چهارشنبه 19 شهریور 1393 ساعت 10:34

گوتسه نمیتونه بهونه بیاره چون واقعا بی انگیزه بازی میکنه توی بهترین باشگاه اروپا توپ میزنه

ولی گومز خداییش خیلی داره در حقش ظلم میشه.....اخه زمانی که بایرن بود و فیکس بازی میکرد بهترین گلزن بایرن بود و حتی من یادمه اونقدر گل میزد که با مسی مقایسش میکردن

گومز از مصدومیت برگشته و باید بهش فرصت داد......اون توی جایگیری ها یکی از بهترین های جهانه

امیدوارم که لوو بهش فرصت برگشتن بده

MERSAD33 چهارشنبه 19 شهریور 1393 ساعت 13:04

تفاوت مولر و گومز اینه که مولر از موقعیتاش به نحو احسن استفاده میکنه با اینکه پست اصلیش بال راسته
ولی گومز با این که مهاجمه نوکه نمیتونه مثل مولر قابلیت گلزنی داشته باشه
هردوجایگیریشون عالیه ولیمولر خیلی بهتره

alisaor چهارشنبه 19 شهریور 1393 ساعت 13:21

زنده باد مولر
فقط تو فکر گل زدنه حالا به هر شکلی
اهل اداهای الکی تکنیک و چیزای دیگه نیست
گومزم اگه لو بهش فرصت و بازی بده راه میافته

عشق آلمان چهارشنبه 19 شهریور 1393 ساعت 15:19

زنده باد مولر زنده باد بمب افکن

مولری که وقتی گل می زنه حتی تو بازی های خیلی مهم مسخره بازی در نمی یاره و خوشحالی نمی کنه
این نشانه ی بی ادعایی و ساده گیشه

وقتی به همه تو تیم امید میده حتی تو سخت ترین موقعیت ها و

به قول خودش مهم تربن موقعیت های زندگی فقط با یه قدم شروع میشه

قهرمان واقعی ژرمن ها توماس مولر

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد