وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

رئیس باشگاه رم: بن‌عطیه برای ما «سَم» بود

 

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، رئیس قرمزپوشان پایتخت ایتالیا جدایی مدافع مراکشی رم از این تیم را به نفع نایب قهرمان فصل گذشته سری A دانست و او را به دروغگویی متهم کرد.

مهدی بن عطیه، مدافع 27 ساله مراکشی که اخیراً از رم به بایرن مونیخ پیوسته است، روز گذشته در مصاحبه ای که با نشریه کیکر آلمان داشت، ادعا کرد که برخلاف میل باطنی اش از جالوروسی جدا و به این دلیل به بایرن مونیخ فروخته شده است که در فهرست بازیکنان مازاد جالوروسی قرار گرفته است و مسئولان باشگاه 26 میلیون یوروی حاصل از فروش وی را به حضورش در تیم ترجیح داده اند.

در واکنش به اظهارات بن عطیه، رئیس باشگاه رم، جیمز پالوتا به سایت این باشگاه گفت: ظاهراً مهدی بن عطیه همچنان دوست دارد به روندی که در چند ماه گذشته برای پرداختن به داستان های ساختگی در پیش گرفته است، ادامه دهد. ما در ماه جولای و در بوستون (در جریان اردوی پیش فصل رم در آمریکا) با یکدیگر بر سر غرامت فسخ قرارداد او شفاهاً توافق کردیم. او شخصاً به من گفت که از این اتفاق خوشحال است و این در حالی بود که من بدون هیچ اما و اگری به او گفتم دوست دارم در جمع ما بماند.

پالوتا افزود: در ماه بعد او درباره تمایلش نسبت به ماندن در رم و همچنین درباره جزئیات غرامتی که بابت فسخ قراردادش قرار بود بگیرد، هم به رودی گارسیا (سرمربی تیم) هم به هم تیمی هایش دروغ گفت. من می توانم دروغ هایی را که به خودم گفت، تحمل کنم اما دروغ هایی که به هم تیمی ها و گارسیا گفت برایم غیرقابل تحمل بود.

رئیس باشگاه رم تصریح کرد: به والتر ساباتینی (مدیر ورزشی باشگاه رم) گفتم که بن عطیه برای تیم ما دارد تبدیل به یک سم می شود و از او خواستم که مقدمات رفتنش را فراهم کند و رودی گارسیا و ساباتینی هم با این پیشنهاد موافقت کردند. مسئله بر سر پول نبود، چون ما در وضعیت مالی مناسبی قرار داریم. برای من شخصیت داشتن در رختکن تیم مهم بود. به عنوان مالکان باشگاه رم ما تمام مدت باید تصمیمات دشواری اتخاذ کنیم. به عنوان یکی از هواداران رم نیز برایم مایه تأسف است که یکی از بازیکنان مان چنین رفتاری را در پیش گرفت.
 

منبع

نظرات 2 + ارسال نظر
MERSAD33 سه‌شنبه 18 شهریور 1393 ساعت 15:31

یعنی منظورش اینه که بن عطیه رو به بایرن انداخته؟؟؟

بایرن 5 ستاره سه‌شنبه 18 شهریور 1393 ساعت 18:58

همیشه همینه.تا بازیکنشون هست بهترین بازیکن دنیا تو پست خودشه وقتی میره میشه سم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد