وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

بن عطیه: رئال و بارسا من را می‌خواستند

 

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، مهدی بن عطیه، مدافع بایرن مونیخ عنوان کرد که رئال مادرید و بارسلونا خواهان جذب او از رم بودند.

مدافع مراکشی در تابستان، از چلسی و منچسترسیتی پیشنهاداتی داشت ولی  رم حاضر به فروش او نبود ولی گرگ‌ها نتوانستند مقابل پیشنهاد 26 میلیون یورویی بایرن مقاومتی کنند.حال، بن عطیه فاش کرد که رئال و بارسا نیز خواهان جذب او بودند.

او گفت: " منچسترسیتی و چلسی من را می‌خواست، همچنین رئال و بارسا نیز پیشنهاداتی ارائه کرده بودند. من درباره آینده ام با والتر ساباتینی، مدیر ورزشی رم صحبت کرده بودم. او به من گفت که باشگاه از من می‌خواهد که بمانم ولی آنها پول فروشش را لازم دارند. این موضوع من را اذیت کرد ولی می‌خواستم بمانم. ولی بگذارید واضح بگویم، از پیوستن به بایرن خوشحالم. من مونیخ را دوست دارم، حتی سرمایش را." 

 

منبع

نظرات 11 + ارسال نظر
جاوید دوشنبه 17 شهریور 1393 ساعت 16:03

بهترین شو تا چند سال دفاعمون رو تضمین کن.ایول پسر

BAHMAN دوشنبه 17 شهریور 1393 ساعت 17:35

بازم که من من کردی تو

کتک میخای؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

کسی که اجبارت نکرد بیای

از خدات هم باشه که اومدی بزرگترین باشگاه جهان

بازیتو بکن ببینیم چند مرده حلاجی

tarad دوشنبه 17 شهریور 1393 ساعت 18:22

بهمن میشه تو اصلان نظر ندی.

BAHMAN دوشنبه 17 شهریور 1393 ساعت 18:55

تراد محترم کسی از شما نظر نخاست

سعی کن حرفی نزنی که بعد پشیمون بشی

اگه من چیزی میگم روی حساب شوخیه هرچند هم که اگه جدی باشه ب شما ربطی نداره
چون نظر هرکسی برای خودش محترمه

شما هم اگه میتونی نظر بده کسی جلوت رو نمیگیره

تشکر میکنم اگه درباره پست هایی که بچه ها میزارن حرف نزنی و ...

tarad دوشنبه 17 شهریور 1393 ساعت 21:19

تو از همون هایی هستی که دوروزه طرفدار شدی و زیاد تیم عوض میکنی.و کلا جز حزب پرچمی.من بیراحترامی نکردم گفتم نظر منفی میخوایی بدی بهتره ندی در ضمن اسم من تاراد است

بایرن 5 ستاره دوشنبه 17 شهریور 1393 ساعت 22:44

اومدنت ی معامله دوطرفه بوده و خودت بهتر میدونی که مونیخ و تیمش بهترین شرایطو تو دنیا داره.
ماهم به تو نیاز داریم و امیدواریم این معامله دو طرف سود باشه

داوود کان دوشنبه 17 شهریور 1393 ساعت 23:09

خیلخب بابا فهمیدیم همه تیما میخواستنت
از روزی که اومده فقط کلاس میزاره منو فلان تیم میخواسته
از خداتم باشه اومدی بایرن
حالا بازی کن ببینیم چند مرده حلاجی که انقدر شلوغش کردی
خدا رحم کنه 4 روز دیگه موقع تمدید قرارداد معلوم نیست چقدر پول بخواد

BAHMAN سه‌شنبه 18 شهریور 1393 ساعت 09:58

تاراد عزیز

اون زمانی که تو نمیدونستی تیمی به اسم بایرن وجود داره من طرفدار این تیم بودم

اون زمان بایرن هیچ قدرتی نداشت ولی من عاشقش بودم

الان هم اگه چیزی میگم یا از سر شوخی یا از روی اینکه دلم واسه تیم محبوبم میسوزه

شاید یادت نیاد ولی پیزارو هم من من کرد و از بایرن انداختنش بیرون درحالی که به شدت بهش احتیاج بود

پس وقتی من حرفی میزنم حتما روش فکر کردم و تاریخچه باشگاه رو دیدم

خوشحال میشم اگه جوابمو بدی...........البته اگه جوابی داری

سسس سه‌شنبه 18 شهریور 1393 ساعت 20:23

جمع کن بابا اگه رئال تورو میخواست با26ملیون اینجا نمیومدی

tarad چهارشنبه 19 شهریور 1393 ساعت 03:46

اولا تو معلومه سنت به این چیزا قدر نمیده و این هارو تو ویکی پدیا مطالعه کردی عزیز من اگه پیزارو من من میکرد یه چیزایی بلد بود و هست و الان هم بهترین گلزن خارجی ادوار بونسلیگا است در ضمن بهمن خوان هرکی به تیم بزرگ میره باید من من کنه تا نظر مربی و طرفداری اون تیم بش جلب شه نکه طرفدارا بهش بد و بیراه بگن در ضمن عزیزم 2سال هست که این اقا بهترین مدافع سری ا شده در پایان هر فصل اونم تو ایتالیایی که سبکشون دفاعی هست و بهترین مدافعان دنیا رو از دیر باز تا الان داشته

tarad چهارشنبه 19 شهریور 1393 ساعت 03:48

در ضمن زمانی که بایرن قدرت نداشت تو به دنیا نیمده بودی بایرن از قدیم جز بزرگان تو اروپا بوده و هست

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد