وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

شورله: در زمان کم حضورم در میدان هم گل می‌زنم و قابلیت‌هایم را نشان می‌دهم

 

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، لژیونر تیم چلسی از این که در دقایق پایانی بازی‌های تیم ملی آلمان به میدان بیاید ناراحت نیست.


«آندره شورله» در ماه‌های اخیر در تیم ملی آلمان بیشتر نقش یک بازیکن تعویضی طلایی در دقایق پایانی را داشته است. بازیکنی که برای تغییر نتیجه به زمین آمده،‌ گل زده یا پاس گل داده است. یعنی نقش یک «ژوکر» را ایفا کرده است.

شاید «طلایی‌ترین» حضور اینگونه وی فینال جام جهانی برزیل بود که دقیقه 113 به «ماریو گوتسه» پاسی زیبا داد تا هم‌ تیمی‌اش دروازه آرژانتین را فرو بریزد و ژرمن‌ها برای چهارمین مرتبه قهرمان جهان شوند.

در این مورد یعنی داشتن نقش یک بازیکن حاضر در دقایق پایانی، وی در مصاحبه‌ای نظرش را بیان کرده است.

شورله گفت: ژوکربودن نفرینی بر من نیست. در جام جهانی در هر 6 مسابقه به عنوان ژوکر به میدان آمدم. با این حال قابلیت‌هایم را نشان دادم. مشخص کردم می‌توانم گل بزنم و در همان زمان محدود ویژگی‌های خود را نشان دهم. داشتن چنین نقشی به فوتبال و اعتبارم لطمه نزد.

وی ادامه داد: طبیعی است که من هم دوست دارم از ابتدا در ترکیب باشم. ولی وقتی سرمربی تیم ملی آلمان تصمیمی متفاوت می‌گیرد، به نظرش احترام کامل می‌گذارم و هر آنچه را که از دستم برآید وقتی به زمین می‌روم، انجام خواهم داد.
 

منبع

نظرات 4 + ارسال نظر
نوید یکشنبه 16 شهریور 1393 ساعت 16:38

در سایت VARZESH3 گل های ماتیوس رو گذاشتند واسه نمایش.متاسفانه پیام هایی در رابطه با اینکه المان تیم منتخب جهانه یا المان منفورترین کشوره از طرف هموطنان ما چاپ شده.من در جواب این دوستان عرض کردم که آلمان ها برای زلزله منجیل و بم سنگ تمام گذاشتن در راه کمک به ایرانی ها.و اینکه المان ها بسیار با شخصیت و با فرهنگ هستند تا جایی که به مردم فقیر دیگر کشورها رسیدگی کرده و برای کودکان انها مدرسه و...می سازند و هزینه درمان بیمارها رو پرداخت میکنند.همچنین المان ها عاشق کشورشان هستند انها بدون جنگ دنیا رو فتح کردند به بیشتر کشورهای اروپا وام داده اند پس چگونه میتوانند منفورترین باشند؟؟در حالی که ما در کشوری زندگی میکنیم که پشت چراغ قرمز بوق می زنیم و همین رانندگی کردنمان نشانه خیلی چیز هاست...نمیخوام بگویم چه سطحی هستیم ولی همه میدانند که دروغ ریا فساد دزدی و....در ایران فراوانه.متاسفانهadmin من رو در ان سایت چاپ نکرد ولی اطمینان دارم که این سایت چاپ میکنه.و اما در رابطه با دو رگه های آلمان زیاد صحبت شده...من تنها کسی بودم که گفته بودم آلمان با فرانسه برزیل و آرژانتین دیدار کرده و کلوزه روبروی برزیل رکورد میزنه وشد.پیشگو نیستم با قلبم آلمان رو دوست دارم و احساسم این رو میگفت.آرشیو هست به نام نوید 4 روز قبل از جام جهانی ودرکوران جام...آلمان ها در فینال از بواتینگ ,کلوزه واوزیل که اولی و سومی متولد و بزرگ شده المان و کلوزه نیز از کودکی در آلمان رشد کرده و با افتخار سرود آلمان رو می خونه...آلمان در فینال از شورله/گوتزه/مولر/هاملس/هاودس/کروس /اشتایگر/کرامر/نویر استفاده کردند که همگی جوانان المان هستند.البته میدانم که با قهرمانی آلمان دیگه نیازی نیست جواب کسی رو بدهیم ولی چه کنم که به آلمان عشق می ورزم....آلمان قهرمان شد و با خرد کردن تیم های پرمدعا به این مهم رسید.برای من نتیجه های دوستانه اهمیتی نداره و به هیچ وجه از این نتایج نا امید نمی شم.شبی که المان برزیل رو مراعات کرد و چند شب بعدش قهرمان شد بهترین شب های زندگی من به همراه 90 و 96 بودند.با تشکر از سایت و بچه های با مرام این سایت....

المانی یکشنبه 16 شهریور 1393 ساعت 20:23

شورله خداییش معرکه اس

عشق آلمان یکشنبه 16 شهریور 1393 ساعت 21:29

ماشالا شورله ماشالا پسر

مهرسا یکشنبه 16 شهریور 1393 ساعت 23:42

بچه ها اخبار بازی رو از کجا بفهمیم؟؟؟؟؟؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد